Nove informacije koje pristižu iz Dalmacijavina, potvrda su kako se i u iznimno teškim gospodarskim vremenima može stabilno poslovati, pa i uvoditi određena unapređenja u poslovanje. Nakon ponovnog pokretanja proizvodnje započete još prošlog ljeta i podizanja popularnosti svima znane narančade Pipi, uslijedile su prve nagrade za proizvode iz programa alkoholnih pića i vina na prošlogodišnjoj Sabatini, a sve je zaokruženo dobivanjem carinskog broja s ciljem ponovnog pokretanja izvoza. Dok vrijednost Dalmacijavina i robnih marki koje se proizvode u pogonima u Sjevernoj luci raste, djelatnici i stečajni upravitelj mjesecima rade na ponovnom razvoju mreže vlastitih diskontnih prodavaonica, kako bi i sami osigurali dio prihoda za troškove poslovanja, ali i osigurali radna mjesta za dio svojih kolega. Simpatična trgovina u obliku bačve postavljena u trajektnoj luci prošlog ljeta, svojim prodajnim rezultatima ukazala im je kojim putem krenuti.
Danas su otvorene i dvije nove diskontne trgovina proizvoda Dalmacijavina, a za dobivanje tih malih, ali iznimno dobro pozicioniranih prodajnih prostora, zahvaliti se može i splitskoj gradskoj vlasti, čije razumijevanje za potrebe Dalmacijavina nije izostalo. Prvi diskont nalazi se na dnu Križeve ulice, preko puta zapadnog izlaza s Prokurativa, a drugi u Šibenskoj 3 na Kmanu.
Za nekoliko dana će biti otvorena i treća trgovina, u ulici P.I. Čajkovskog preko puta nekadašnje “studentske menze”. Ova tri nova prodajna mjesta, pridružiti će se prije otvorenim diskontima na Blatinama i Skalicama, te onima u Sinju, Drnišu, Solinu, Kaštel starom, Jelsi, Starom Gradu na Hvaru i u samom mjestu Hvaru.
Vrlo je važno što se sve navedene aktivnosti pa i one promotivne, realiziraju uz minimalna ulaganja , što ne umanjuje uspjeh, ali doprinosi stabilnosti procesa očuvanja radnih mjesta i samog Dalmacijavina d.d. u stečaju, do trenutka ulaska dugoročnih investitora.