Na 2. proširenoj sjednici Gospodarskog vijeća Županijske gospodarske komore Zadar danas su u Hotelu Kolovare dodijeljena priznanja „Zlatna plaketa” najuspješnijim zadarskim tvrtkama za poslovanje u prošloj godini.
Nagrade se dodijeljuju u tri kategorije – malo, srednje i veliko poduzeće, a najboljima su proglašene tvrtke Sport&Moda, Paška sirana te LHT Metalni lijev.
U kategoriji najuspješnije male tvrtke, u izboru kojem je bila i tvrtka Ante Gotovine Pelagos Net Farma, najboljim je proglašen trgovački lanac Sport & Moda. Zadarska tvrtka predstavlja svjetski poznate sportske i modne marke u 13 prodajnih mjesta diljem Hrvatske s 62 djelatnika. Nagradu je preuzela durektorica Tilema Burčul.
Najbolje srednje trgovačko društvo u Zadarskoj županiji je Paška sirana d.d. iz Paga. Prva tvrtka koja je sredstva pronašla u EU fondovima od male otočne zadruge prerasla je u poduzeće koje broji više od 80 zaposlenika te surađuje s stotinama OPG-ovaca. Direktor Ante Oštrić je izjavio kako nije iznenađen nagradom, jer su velika ulaganja dala i vidljive rezultate.
Najboljim velikim trgovačkim društvom proglašen je LTH Metalni lijev d.o.o. Tvrtka iz Benkovca uspješno proizvodi dijelove i opremu za automobilsku industriju, a zlatnu plaketu osvojila je i prije dvije godine. Ove je godine zahvaljujući procesu modernizacije i povećanju broja zaposlenih ponovno preuzela status najuspješnije. Najviše surađuju s tvrtkom Daimler (Mercedes), rastućeg partnera u poslovanju predstavlja im BMW, a u novim projektima surađuju i s tvrtkom Audi.
– Poželio bih da sljedeće godine imamo više konkurenata, makar mi bili na 20. mjestu. Nadam se kako ćemo dostići takav standard da svi jogiraju u Nike tenisama, jedu paški sir i voze…, poručio je Milivoj Knežević, član uprave tvrtke LTH. Posljednja nedorečena želja dočekana je pljeskom prisutnih.
Nagrade su osim Darija Jurina, predsjednika Županijske gospodarske komore, dodijelili i gradonačelnik Božidar Kalmeta, župan Stipe Zrilić te gradonačelnik Benkovca Branko Kutija.
No, LTH je ovaj put nagrađen u pomlađenom izdanju: od 400 djelatnika mahom mlađe generacije, preko novog vlasnika u Sloveniji pa do direktora Kneževića koji je uz svog prethodnika Željka Uzelca, menadžer koji je danas pokazao koliko je stručan i sposoban kadar jedina formula uspjeha. Pripadnik novije generacije, direktor Milivoj Knežević osvojio je na prvu, iskazanim karakterom poslovnog čovjeka koji širi optimizam s pokrićem.