Modni stručnjaci ne gube vrijeme, pa su se tako bacili na predviđanje novih trendova koji će modnim svijetom vladati 2010. godine.
Prema njihovim očekivanjima, nadolazeću godinu obilježit će tirkizna boja koje se prva dosjetila modna kuća Pantone, koja je vodeća u dekoraciji domova, a stručnjaci su se složili da je baš to ono što modi sada treba.
– Tirkizna boja globalno je primjenjiva. Svi koji je pogledaju imaju samo jednu stvar na pameti, a to je odmor. Tirkizna je nadasve zanimljiva boja, a posebno je prilagodljiva kada odlazite na odmor negdje pored mora, izjavila je Jane Schoenborn, direktorica dizajna u Lilly Pulitzeru.
Razlog zbog kojeg su se u Pantoneu odlučili baš na tirkiznu, tvrdi njihova izvršna direktorica Leatrice Eiseman, jest da ljudi poslije zaista tragične 2009. godine teže za eskapizmom i osvježenjem.
– Tirkizna se nalazi na pola puta između plave i zelene, što je čini privlačnom i istovremeno spokojnom, što je glavna odlika plave boje, te svjetlećom i osnažujućom, što dolazi od zelene, rekla je Schoenborn.
Ova boja slavnog Tommyja Hilfigera podsjeća na Karibe ili francuski St. Tropez, što je poslužilo kao inspiracija za njegovu najnoviju kolekciju.
– Žene u mom životu tirkiznu nose kada idu na plažu, a ta se boja sjajno slaže s fino osunčanom kožom, kaže Hilfiger.
Dizajnerica interijera Charlotte Moss tirkiznoj se okrene svaki put kada ne želi biti konzervativna ili ustaljena, a veliki plus je i u tome što se ova boja slaže s cijelim setom ostalih boja koje se koriste pri uređenju doma, od sive, mornarsko-plave, crne do bijele.
– U posljednje se vrijeme okrećemo stvarima koje su fleksibilne i univerzalne, a to su glavne odlike tirkizne, rekla je Moss, koja napominje da se tirkizna često veže i za drago kamenje, odnosno ozdravljenje, dok Hilfiger upozorava na to da je ova boja namijenjena isključivo ženama.
– Volim je vidjeti na ženama, dok bi muškarcima bolje bilo da se drže plave, svijetle ili tamne, nije bitno”, kaže Tommy.