SPLIT– Košarkaški klub Split je danas i službeno dobio jednog od dva glavna sponzora. Na konferenciji za medije održanoj u trofejnom “Žutom” salonu dvorane na Gripama, obznanili su svoj hvale vrijedan potez. Naime, “žuti” su uoči sezone kontaktirali stotinjak različitih firmi u nadi da će pronaći generalnog sponzora čije će ime u sklopu ABA lige kroz sedam država nositi na prsima svog dresa. Kako u tome još nisu uspjeli, odlučili su se u potpunosti obrnuti stvar. KK Split će na svom dresu besplatno nositi logo “Pipi” i na taj način će biti glavni promotor posrnulog Dalmacijavina d.d. U stečaju.
“Nama je teško, ali i mi želimo pomoći, da se osigura budućnost za 130 zaposlenika ove tvrtke. PIPI će igrači ponosno nositi na svojim prsima, kako bi pomogli u promociji prodaje, te kako bi skrenuli pažnju investitorima da je Dalmacijvino tvrtka u koju se isplati uložiti – rekao je Damir Skelin zadužen za promociju kluba. “Ljudi u Dalmacijavinu su shvatili našu iskrenost, prihvatili su nas sa suzama u očima. Daj Bože da za par godina dođemo u situaciju da Dalmacijavino može biti naš generalni sponzor, to bi značilo da smo se svi izvukli – izrazio je sportski direktor Nikola Vujčić svoje želje. Dodajmo kako je KK Splitu ostalo još jedno mjesto na prsima za generalnog sponzora, no u klubu ističu kako će Pipi svakako ostati na njihovom dresu cijelu sezonu.
Na ovaj neuobičajeni i vjerojatno u sportskom svijetu nezabilježen potez odlučili su se nakon što klub nije uspijevao naći generalnog sponzora, iako su samo u zadnja dva i pol mjeseca kontaktirali stotinjak većih hrvatskih tvrtki, od kojih je većina prisutna u sportu. Ni medijska pojavnost u prošloj Ligi za prvaka izračunata na razini preko 7 milijuna kuna, ni sponzorske ponude višestruko financijski niže za istu raznu garantirane medijske pojavnosti, ni mogućnost kompenziranja za usluge, nisu polučile pozitivan odgovor kod većine gospodarstvenog subjekta koji imaju sjedište van grada Splita i regije. Kako je istakao predsjednik kluba Ilija Naletilić, pregovori se još vode s par časnih iznimki koje pokazuju naklonost prema klubu kao što su Generali osiguranje i Splitska banka SG, a čeka se i termin za razgovor s Zračnom lukom i Ad Plastikom.
Srećom, cijela ova situacija kao da je probudila dišpet kod gospodarstvenika iz Splita i Dalmacije, od kojih su mnogi odlučili postati partneri kluba. Među njima su: Divona voda, Robot, Victa, Optika Anda, Petason, Pivac, Spina XXL i Galeb Omiš u kojem rade na izradi izvornog dresa nekadašnje Jugoplastike. Dres će se uskoro naći u prodaji,a prihod će ići u korist kluba. Spomenutim tvrtkama se pridružuje i mnoštvo donatora koji pomažu u proizvodima i uslugama. Oni možda nisu u mogućnosti davati velike iznose ali klub to i ne očekuje. Partnerski odnos je izgrađen na želji da se međusobno pomognu. Tako je nastao sasvim novi model suradnje gospodarstva I sporta gdje svi ovi sponzori odvajaju sredstva za potporu klubu, bilo kroz postotak od prodaje pojedinog proizvoda , bilo kroz fiksni iznos po svakom izdanom računu, ili pak kroz ustupanje proizvoda koji će ići u daljnju prodaju, a sve kako bi se prikupljena sredstva proslijedila klubu. Kupovanjem u tim trgovinama ili kupovanjem tih proizvoda svi direktno pomažu i KK Split.