ZADAR- Na natječaj Košarkaškog kluba Zadar za radno mjesto stručnjaka za marketing i odnose s javnošću na adresu kluba stiglo je 12 prijava.
Natječaj nije ni za koga namješten, tvrde dobro upućeni u klupsku situaciju, a niti plaća nije nešto privlačan motiv – između pet i 6 000 kuna neto, za jedan vrlo složen posao.
Klubu je važna osoba koja bi se bavila marketingom, a usput i odnosima s javnošću. To je definirano i opisom posla kojem bi ta osoba bila prva uz direktora kluba u marketinškim aktivnostima i tek na kraju “radnog dana” održavala web stranicu KK Zadar (koja je u izradi) i slala pozive medijima na konferencije za novinare.
No, prema prijavama koje su otvorene, većina potencijalnih kandidata bacila bi težište na odnose s javnošću – PR. Među prijavljenima 9 kandidata je iz Zadra, dok su ostali iz Zagreba, Splita, Karlovca. Ishod natječaja, završenog 22. kolovoza, trebao bi se znati idućeg tjedna, doznajemo u KK Zadar.