Aferama nema kraja, pa će, čini se, Uskok i dalje imati pune ruke posla. Ovoga je puta riječ o riječkoj obilaznici i toliko hvaljenim bukobranima koji su, čini se, preplaćeni 7,5 milijuna eura više od tržišne cijene.
Tvrtka Dalekovod priopćila je da je posao, vrijedan 22,6 milijuna eura, dobila na međunarodnom javnom natječaju na koji se nitko drugi nije javio. Oštro demantiraju sve sumnje i tvrde da konkurencija želi obezvrijediti tvrtku. Kažu da cijene radova i materijala, odnosno usluga su realne s obzirom na uvjete, rokove i okolnosti pod kojima su se radovi izvodili.
Naime, Novi list naručio je elaborat od jedne tvrtke za akustični inžinjering. Struka je ustanovila da grandiozni bukobrani, u čijem sastavu je i onaj glasoviti solarni tunel od 27 milijuna kuna, uz navodnu brigu za zaštitu okoliša, zapravo su vrlo, vrlo unosan posao. Toliko unosan da su nezavisni stručanjaci ustanovili kako je cijena za čak 7,5 milijuna eura viša od realne.
Ugovor još nije u potpunosti realiziran, a iz autoceste Rijeka-Zagreb poručuju da neće isplatiti ni lipe više od tržišne cijene te da je sve rađeno prema zakonu.
Tvrtka Dalekovod već je u nekoliko slučajeva pod paskom Državnog odvjetništva