Volite analizirati, raskrinkavati, tražiti skrivene poruke?
Prijavite se na medijsku radionicu: „dekodiranje medijskih poruka”. Naučit ćete kako se stvaraju „kodovi” i koje su metode dekodiranja medijskih sadržaja, tko su copywriter-i, kako se stvaraju reklame… „Pročešljat” ćemo brojne primjere iz stranih i domaćih medija, poručuju organizatori.
Radionica će se održati u dva dijela, zasniva se na interdisciplinarnom pristupu problemu, a cilj radionice je razvoj kompetencija za kritičku analizu različitih medijskih sadržaja. Ako ste inače skloni analiziranju i želite svoju sklonost pretvoriti u vještinu ili ako o ovome nemate pojma (no clues), dođite u Klooz!
Radionica se sastoji od dva dijela, a prvi dio radionice održat će se u utorak, 21.svibnja 2013. u 19.00 h, u prostoru udruge Cinaz (klub mladih Klooz).
Voditeljica radionice je Valentina Grbić, prof.
Prijaviti se možete sa svojim osobnim podacima (ime, prezime, broj tel./mob. i email adresa) do 21.5. na mail: [email protected]