Osnovana je Tankerska Next Generation brodarsko dioničko društvo, a osnivač je Tankerska plovidba.
Tvrtka je registrirana 22.08.2014. pri Trgovačkom sudu u Zadru s temeljnim kapitalom od 69 milijuna kuna, a 7. listopada provedena je dokapitalizacija Društva. Temeljni kapital sada iznosi 200 milijuna kuna. U floti TNG-a plovit će postojeći product tankeri iz flote Tankerske plovidbe Velebit i Vinjerac, kao i novogradnja iz Koreje – product tanker Dalmacija, koja će biti isporučena sljedeće godine. Dalmacija će biti prvi eko-brod u floti Grupe.
Intenzivno radimo na pripremi daljnjeg razvoja TNG-, kazao je Mario Pavić, direktor Tankerske plovidbe.
Da bi osnovala novu tvrtku za privlačenje svježeg kapitala Tankerska plovidba je povukla svoje dionice sa Zagrebačke burze.
Bio je to za javnost šokantan potez. Međutim, on je bio dio jedne nove strategije kojoj se priklonio menadžment Tankerske plovidbe koji traži nove modele opstanka i razvoja zadarske brodarske tvrtke koja je u Zadru osnovana 1955. godine.
Na pitanje o aktualnom poslovanju zadarskog brodara, direktor Pavić ističe kako uz sve teškoće posluju s kontroliranim gubitkom, koji je u prvih 6 mjeseci iznosio oko 4 milijuna kuna.
.
– Kao što dio javnosti koja nas prati vjerojatno zna, flota Tankerske sastoji se od brodova za prijevoz sirove nafte, brodova za prijevoz naftnih derivata i lakih kemikalija, te brodova za prijevoz rasutih tereta. Jedini brodovi u floti koji ostvaruju dugoročni konstantni profit su brodovi za prijevoz derivata, tzv. product tankeri. Tržište brodskog prostora u segmentu prijevoza sirove nafte od početka godine je prilično volatilno( mjerilo nepredvidljive promjene, opa), dok brodovi za prijevoz rasutih tereta uglavnom posluju s gubicima, te nema naznaka konkretnog oporavka, pojasnio je direktor Tankerske plovidbe.