U srpnju objavljene fotografije s razbacanim smećem u luci Gaženica, u listopadu gotovo identična situacija. U trajektnom pristaništu razbijena kanta, oko nje otpad. Tko održava čistoću u luci Gaženica i tko je odgovoran za ovakav prizor koji nije nimalo u skladu s nagradom za luku godine koja je postigla najveći napredak, pitali smo ravnatelja Lučke uprave Zadar, Roberta Škifića. Naravno pisanim putem, a odgovor je stigao preko PR službe:
“Svjesni smo ovog problema, jer se ovakvi prizori na žalost znaju dogoditi zbog velike koncentracije prometa, posebno vikendima kad lukom Gaženica zna proći i nekoliko desetaka tisuća ljudi koji imaju i različite navike vezano za odlaganje otpada. Isto tako, dosadašnje iskustvo je pokazalo da postojeći spremnici jednostavno nisu dovoljni prihvat značajnih količina otpada, pa ovih dana rješavamo kompletan sustav gospodarenja otpadom u luci Gaženica sa Čistoćom Zadar.
Osim čišćenja lučkog područja, postavljanja većeg broja spremnika za odvojeno prikupljanje otpada, organizirat će se i njegovo odvoženje na odlagalište otpada. Uz sve poduzete mjere vjerujemo da se ovi prizori više neće ponavljati”, poručio je ravnatelj Lučke uprava koja gospodari lučkim područjem u Gaženici kao i Gradskom lukom.
Nadamo se da ovaj prizor neće zateći građane koje su pozvani 18. listopada na “Dan otvorenih vrata u Putničkoj luci Gaženica”. Ideja je to direktorice koncesionara ZIPO, Rebeke V. Pevec, da se građani Zadra upoznaju s terminalom i međunarodnim dijelom luke u Gaženici.