Zadarska pijaca, neovisno o korona stanju, posljednje dvije godine više je puta promijenila svoj izgled nego u posljednja dva desetljeća.
Iako gradska tržnica u epidemiološkim uvjetima radi u znatno manjem kapacitetu, stavljanje drvenih kućica kao da su je “zagušile”. Koliko će biti ugodno, a koliko higijenski za prodajni asortiman, kada zaprži sunce, znat će najbolje prodavači ali i kupci idućih dana.
Je li se malo pretjeralo u eksperimentiranju po zadarskoj pijaci koja kako stvari stoje neće doživjeti svoj arhitektonski preobražaj. Prvo su postavljeni novi štandovi koji se nisu pokazali praktični a onda je napravljen drugačiji raspored sa šetnicom pod suncobranima. Zatim je urađena tzv. stara pijace koja nikada nije saživjela, da bi se sada postavile adventske kućice koje ne priliče mediteranskom tipu tržnice na otvorenom. Uprava Tržnice koja je kupila te kućice za potrebe Adventa raspoređuje ih po pijacama, od tzv Seljačke tržnice do Relje.
Istodobno sve je manje kupaca i prodavača pa čak i preprodavača. Istinski OPG-ovi snašli su se putem online prodaje i čini se da su pri njoj ostali.