U proteklih sedam mjeseci od kada je pročelnik za komunalne poslove, Robertino Dujela najavio kako će s s javne površine Grada Zadra ukloniti sva neregistrirana vozila, po nalogu komunalnog i prometnog redarstva uklonjeno je 88 vozila.

Svega 31 vozilo uklonjeno je uz asistenciju pauk službe, dok su 57 vozila vlasnici sami uklonili, informacija je pročelnika Dujele koji navodi kako se obrađuje 23 vozila. To bi trebalo značiti postavljanje obavijesti redara u kojoj je dan rok vlasnicima vozila: ili mi ili vi. Odvođenje vozila do Dikla stoji svega 300 kuna. No, neka vozila, koja to odavno nisu, nego su olupine, za komunalne službe su veliki problem. Ne znaju jesu li na privatnoj ili javnoj površini koja pravno ne postoji. Vlasnik može biti Grad Zadar, a koriste se kao javna površina.

Dok se pravne službe Grada Zadra tome ne domisle, ovo se vozilo neće vidjeti od prašine.

Posebna priča je otok Iž, koji spada pod Grad Zadar i na koje je oduvijek bilo jako puno neregistriranih vozila koje mještani koriste za odlazak do svojih udaljenih maslina i ostalih poljoprirednih površina. Pitali smo hoće li i oni biti očišćeni od neregistriranih auta velikom akcijom, za koju bi Grad Zadar trebao iznajmiti trajekt?

- Otok Iž će također biti obuhvaćen, stoga molimo naše Ižane za strpljenje jer nismo zaboravili na otok, odgovorio je pročelnik Dujela. On je i objavio kako su u doba korona krize bili u zastoju.

"Svi resursi ljudstva i tehnike stavljeni su prvenstveno u funkciju Stožera civilne zaštite tako da nam za vrijeme navedenog stanja epidemije, uklanjanje napuštenih vozila s javne površine nije mogao biti prioritetni zadatak", opravdao je pročlenik Dujela izgubljeno vrijeme za čišćenje Grada Zadar od napuštenih vozila koja su i dalje vidljiva. Ono što najviše "bode oči" je deponija vozila koju je stvorila PU zadarska uz Put Stanova na prostoru kojeg su dobili na korištenje.