Kako je najavljeno, danas je u hotelu Kolovare održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s turističkim zajednicama Zadarske županije. Uz direktora HTZ-a Kristjana Staničića, koordinacijskom sastanku prisustvovali su direktorica TZ Zadarske županije Mihaela Kadija te 28 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja Zadarske županije.

- Provodili smo nekoliko promotivnih kampanja na stranim tržištima, a s obzirom na epidemiju fokusirali smo se na najbliža tržišta našeg okruženja. Blizina tih emitivnih tržišta Hrvatskoj, pa i konkretno Zadarskoj županiji za nas je sada veliki plus. Drago mi je što danas bilježimo rast turističkog prometa u Hrvatskoj i u Zadarskoj županiji. Rastuće brojke pokazuju da je Hrvatska hit destinacija te smo već sada ostvarili razinu od 40% lanjskog prometa. Ujedno spremno odgovoramo i na loše napise po inozemnim medijima koji su fokusirani na zadržavanje domaćih turista unutar granica, rekao je direktor HTZ-a u današnjem posjetu Zadru.

Na novinarski upit komentirao je činjenicu da nas je Nizozemska smjestila na narančastu listu, ali nije bilo konkretnog odgovora na pitanje koliko Hrvatska, u posljednjih 14 dana, ima zaraženih na 100 tisuća stanovnika, a što je kriterij kada se takve liste izrađuju. Dodao i kako je teško davati bilo kakve procjene za  nastavak sezone, ali se optimistično očekuje daljnji turistički rast.

- Vjerujem da će se situacija uskoro promijeniti pošto se svakih 14 dana ta lista ažurira, a broj zaraženih u našoj zemlji je u opadanju. Vjerujem da ćemo se u dobroj komunikaciji i epidemiološkoj situaciji ponovno vratiti na zelenu listu. Što se tiče kriterija, ne postoje jedinstveni za sve zemlje, rekao je Staničić koji je naglasio da se radi samo o preporuci Nizozemske da njihovi građani po povratku iz Hrvatske odu u samoizolaciju.

Susret je kratko komentirala i direktorica TZ Zadarske županije Mihaela Kadija:

- Naše su brojke odlične - planirali smo doći do 30%, a ostvarili 67% lanjskog turističkog prometa na nivou Zadarske županije, a od toga je 60% ostvario samo komercijalni promet. Što se tiče manifestacija, apelirali smo partnerskim TZ-ovima da se sa svojim organizatorima dogovore prilagođeni program uz pridržavanje mjera. Svi su istog stava, a taj je da moramo biti odgovorni, izjavila je Kadija.

Iz Hrvatske turističke zajednice do zaključenja teksta poslali su i priopćenje koje objavljujemo u cijelosti

Koordinacijski sastanak je otvorila Mihaela Kadija koja je naglasila kako je na području županije u dosadašnjem dijelu srpnja ostvareno više od dva milijuna noćenja što je oko 67 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju, a također je naglasila kako je epidemiološka situacija vrlo povoljna na prostoru cijele županije koja se tako prometnula u jednu od najposjećenijih turističkih regija u Hrvatskoj.

Direktor Staničić je naglasio kako dosad ostvareni rezultati na području cijele Hrvatske premašuju prvotne procjene što je, između ostaloga, posljedica fokusiranih promotivnih aktivnosti na ciljanim tržištima koja su odlično reagirala u smislu realizacije turističkog prometa. Kako je rekao, u Hrvatskoj trenutno boravi oko 670.000 turista od kojih njih najviše boravi u Istri, na Kvarneru, Zadarskoj te Splitsko-dalmatinskoj županiji. 

- Veći turistički promet najprije smo počeli realizirati s tržišta Slovenije, a potom i s ostalih tržišta iz okruženja kao što su Njemačka, Austrija, Češka, Poljska i Mađarska. U ovom razdoblju očekujemo intenzivniji promet i sa tržišta Velike Britanije te skandinavskih tržišta što je posebice važno za destinacije iz srednjih i južnih dijelova Dalmacije, poručio je direktor Staničić.

Predstavio je i promotivne aktivnosti koje je HTZ proveo s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao sigurne turističke destinacije u ovim tržišnim okolnostima, a predstavio je i buduće aktivnosti koje će se, između ostaloga, odnositi i na usvajanje novih podzakonskih akata i pravilnika koji će dodatno unaprijediti i regulirati turističke procese. Teme su uključivale i daljnji razvoj sustava turističkih zajednica s naglaskom na zadaće i uloge turističkih zajednica na lokalnim i regionalnim razinama, govorilo se i o segmentu nautike, a najavljen je i nastup na turističkom sajmu WTM koji bi se ove godine u studenom trebao održati u Londonu.