Prva generacija malih Zadrana u školu "Malac Genijalac" krenula je u rujnu 2019. godine. Postižu odlične rezultate pa smo provjerili s vlasnicom Jelenom Pelajić Penđer zašto su baš tako uspješni.

- U grupicama Hikari - mentalne aritmrtike je maksimalno 12 djece koje su formirane po uzrastu, dok su grupe za Numicon ograničene na najviše 8 djece. Upravo zbog malog broja polaznika u grupicama, osiguran je individualan pristup svakom djetetu. Prije samog upisa, pozivamo djecu i roditelje da se upoznaju sa školom, programima i učiteljicama. 2., 3. i 4. rujna na raspolaganju smo od 16 do 20 sati, u ulici Admirala Jakova Šubića od Cezana 44/A, rado ćemo vam pokazati čime se bavimo, kako učimo i odgovoriti na sva pitanja roditelja, kaže nam Jelena.

Najčešća zabuna je zbog imena, a to je da je škola predviđena za genijalce što apsolutno nije točno.

- To je zvučno ime, ali je naša škola za svu djecu prosječnih sposobnosti. Vodimo se tezom da svako dijete može biti najbolja verzija sebe - kaže nam i nastavlja - U prvoj godini rada nas je zatekao koronavirus, ali možemo se pohvaliti izvrsnom reakcijom i organizacijom kvalitetne online nastave u proljeće. Ove godine smo još spremniji i spremni smo organizirati nastavu u još manjim grupama prema potrebi. U svakom slučaju, roditelji naših Malaca nam kazuju kako njihova djeca imaju više samopouzdanja i samostalnija su u radu upravo zahvaljujući Malcu.

Škole Malac Genijalac primjenjuju originalni HIKARI program Mentalne aritmetike koji je nastao kao rezultat dugogodišnjeg rada psihologa, pedagoga i drugih stručnjaka, a temelji se na upotrebi drevne računaljke abakus čijom se vizualizacijom postiže izvanredno brzo računanje i razvoj kognitivnih vještina. Dakle, djeca se uče preko pomagala koje kasnije prestaju koristiti, a vježbaju upotrebljavati obje polutke mozga.

Računanjem uz pomoć abaka, mentalnom aritmetikom i didaktičkim igrama aktiviraju se obje moždane hemisfere, a istraživanja su pokazala da se upravo tako postižu najbolji rezultati jer se informacije prenose s jedne strane mozga na drugu, čime se aktivira cijeli njegov potencijal.

- Djeca uče određene formule za računanje na abaku, svaki razmještaj kuglica na abaku je određeni broj. Pomicanje kuglica izvodi se točno određenim pokretima prstiju koji nakon nekog vremena postanu automatizirani. Upravo iz tog razloga vidimo ruke u zraku prilikom mentalnog računanja- oni pomiču kuglice na zamišljenom abaku - pojašnjava Jelena.

Naglašava da njihov program nisu repeticije iz matematike. Imaju i razne programe kao što je Numicon, program s Oxforda koji je osvojio nagradu za najbolju metodu razvoja predmatematičkih vještina djece od 3 do 6 godina. Ovaj program je velika novost u našem gradu budući da je jedna od rijetkih aktivnosti namijenjenih djeci već od 3. godine.

Djeca nakon dvije godine mentalne aritmetike mogu upisati program Super um, odnosno mentalnu matematiku. Tu se već rade konkretni matematički zadaci na opet poseban način.

- Svi programi su zapravo za razvoj kognitivnih sposobnosti i intelektualnih potencijala djece. Ne očekujemo da će sva djeca po završetku programa računati na natjecateljskim brzinama ali će sva djeca neosporno značajno napredovati u odnosu na sebe same. Naglasak je na razvoju pažnje, koncentracije, vizualizacije, logičkog razmišljanja i zaključivanja, fotografskog pamćenja, samopouzdanja, multitaskinga. Sve navedeno je neophodno za budućnost djece u današnjem svijetu a mi smo škola za djecu koja mijenjaju svijet, kaže nam Jelena.

Jedini problem ove škole je što će roditeljima propasti fore za ručkom kad djeci daju da izračunaju nešto što misle da neće uspjeti. Malcima genijalcima računanje ne predstavlja nikakav problem! Više informacija o školi pronađite na linku www.malacgenijalac.hr.