Zadarski SDP zaredao je s priopćenjima, pa se tako nakon Foruma mladih SDP-a javila gradska vijećnica Jelena Jelavić, koja nudi novo rješenje za Ulicu dr. Franje Tuđmana. Podsjećamo, uskoro kreće rekonstrukcija kojom će prometnica postati četverotračna, s prioritizacijom javnog prometa i biciklističkom stazom.

- Jedno je sigurno, a to je da ako u ovoj fazi rekonstrukcije ili sljedećoj ne reorganiziramo i javni gradski promet odnosno model povezivanja grada, svi milijuni će pasti u vodu odnosno građani neće osjetiti dobrobit ovog milijunskog projekta, a sada imamo odličnu priliku. Moja zamisao je da Tuđmanova ulica postane nova „Mala pošta" odnosno jedna od njezinih autobusnih stanica. Iz te nove „Male pošte" autobusne linije bi zrakasto išle prema gradskim četvrtima. No, sada bismo taj zrakasti model upotpunili s kružnim modelom povezivanja koji bi vozio relaciju Tuđmanova-Poluotok-Kolodvor.

Dakle, putnici koji dolaze iz različitih četvrti bi presjedali na novi autobus ako žele ići do centra Poluotoka ili bi nastavili vožnju svojim autobusom do Kolodvora. Ta nova autobusna linija morala bi biti frekventnija i zahtijevala bi minimalno tri autobusa (mogu biti i manje veličine) u opticaju, kako putnici ne bi dugo čekali i kako se ne bi stvarala gužva. Moja zamisao je da taj autobus kreće svakih pet minuta s autobusne stanice u Tuđmanovoj. Prestankom vožnje preko „Male pošte" odnosno preko Relje i Ljepotice gradski autobusi bi izbjegli nepotrebne gužve posebice u ljetnim mjesecima i tako bi postali brži i točniji u redu vožnje, a samim time i prihvatljiviji za stanovnike Zadra. Isto tako, putnici ne bi morali pješačiti preko mosta i po najgorim meteorološkim prilikama.

Smatram da bi najbolje bilo da ta nova centralna autobusna stanica bude prije križanja Tuđmanove s Ulicom bana Josipa Jelačića, kako bi autobusi koji idu za Poluotok imali najkraći i najbrži put. Ovakvim načinom povezivanja grada projekt rekonstrukcije Tuđmanove ulice bi dobio svoj puni smisao, kao i projekt kupnje autobusa s niskom emisijom CO jer učinkovitije povezivanje grada posljedično smanjuje prometne gužve, pritisak na parkirna mjesta, zagađenje zraka i potrošnju energije.

Nadam se da će Gradska uprava ovaj prijedlog razmotriti i pronaći najbolje rješenje za Zadranke i Zadrane, zaključuje Jelavić.