Na najprometnijem pješakom prijelazu kod Mosta, građani čekaju minutu da im se upali zeleno svjetlo, a vozila svega 20 sekundi. Tijekom ljetnih mjeseci na tom semaforiziranom prilazu Gradu, semafori se isključe kako bi "bobiji" regulirali gužvu na spoju pješačkog i cestovnog smjera.

Sada, kada je promet pješaka često veći nego auta, čekanje da se upali zeleno svjetlo građane ljuti zbog besmislenosti. S jedne i druge strane, auta nema i mnogi će prijeći kroz crveno.

Stoga smo pitali Hrvatske ceste, u čijoj su nadležnosti Liburnska i Obala kralja Tomislava, da nam objasne tu pojavu novijeg datuma.

"Semaforizirani pješački prijelaz na DC 407 (kod zadarskog mosta) radi točno onako kako ste ga svojim upitom opisali, međutim za isto postoji prometno objašnjenje. Naime, pretvaranjem Bedema zadarskih pobuna u pješačku zonu sav promet na Poluotok ide Liburnskom obalom (nema više disperzije prometa, dio Liburnskom obalom a dio Bedemima zadarskih pobuna (Muraj, op.a)). Kako se ne bi stvarala kolona na državnoj cesti semafor je preprogramiran. Zbog trenutne epidemiološke situacije primijećeno je smanjenje prometa u određenim vremenskim terminima tijekom dana. Budući da je trajanje ovakvih okolnosti nepredvidivo, a i potreba je za ovakvim režimom rada semafora u vršnim satima, nije moguće izvršiti nikakve izmjene u sadašnjem režimu rada bez da se time ozbiljno ne naruši protočnost vozila na DC 407 (državna cesta, op.)", objasnili su iz Hrvatskih cesta.

Pitali smo i za čekanje na semaforiziranim prijelazima ulice između Bolnice i Poliklinike, gdje pješaci također gube živce. Otvara li ugrađeni mehanizam žute boje na stupu semafora zeleno svjetlo?

"Režim rada semafora u Ulici Nikole Šubića Zrinskog definiran je projektom na način da on prilagođava uz pomoć sustava detekcije, trenutnoj količini prometa.
Nisu zabilježena nikakva značajnija čekanja sudionika u prometu, tvrde iz Hrvatskih cesta kao da nisu nikada prešli preko te ulice kao i semafora uz Ravnice.