Svakog tjedna - projekt jedan, tako bi se mogla nazvati predizborna kampanja aktualnog gradonačelnika Branka Dukića koja se vodi preko gradskog protokola.

Ono što je trebalo davno prije napraviti, pa građanima predstavi projekt rekonstrukcije prve dvije faze Ulice Franje Tuđmana, to je danas bio mali politički skup gradske vlasti.

- Znam da će neki govoriti da će se i ovdje nešto rušiti. No, dapače. Tu će se dosta toga napraviti da će ovo biti jedna lijepa četverotračna prometnica sa svim modernim cestovnim zahtjevima koji nas čekaju u budućnosti, izjavio je Dukić.

Gradonačelnik Zadra pohvalio se s ulaganjem u cestovnu infrastrukturu u posljednjih 10 godine, te dobru suradnju s Hrvatskim cestama koje su na početku njegovog mandata obnovili državne ceste kroz Zadar.

Dukićev zamjenik, Ante Babić zamolio je građane za strpljenje, jer će se u sklopu aglomeracije iduće tri godine, kopati na 317 prometnica Zadra i prigradskih naselja Kožino i Petrčana.

S obzirom na to da se nije puno toga ni govorilo na bučnom raskrižju ispred Impact centra koji ostaje bez polovice dvorišta, a mi smo uglavnom pratili u stopu taj EU projektu Tuđmanove, novina je jedino budućnost najvažnije gradske transverzale.

- Ona se projektira kako bi bila ove godine spremna dokumentacija kojom ćemo aplicirati na EU izvore financiranja, kazao je resorni pročelnik Darko Kasap.

Radi se o već postojećem idejnom rješenju kojeg je napravio GIN Company.

Ova dionica od 890 metara završava na raskrižju Tuđmanove s Ulicom Josipa bana Jelačića.

- Trasa se nastavlja od Trgovačkog suda kroz Vruljicu gdje neće biti nadvožnjaka, kao što se prije planirao zbog koncepta fekalnih voda. Cesta ostaje u istoj razini, nastavlja se prema Ulici Ivana Meštrovića i tu se preko rotora spaja na Put Dikla (početni dio te ulice preimenovan je u Ulicu Denisa Špike), dodao je za naš portal pročelnik Kasap.

Peta faza te cestovne transverzale je sporna ulica Put Dikla koja još nije u planu projektiranje. Ona je trebala ostati bez drvoreda kako bi postala četverotračna. Prema svemu sudeći, struka će naći rješenje za dodatnu traku. Iza drvoreda na terenu Grada Zadra projektirala bi se još jedan trak za promet u mirovanju s pješačko-biciklističkim nogostupom.

No, najprije treba čekati da uskoro počnu radovi na ove dvije faze proširenja Tuđmanove, a oni bi prema najavi pročelnika Ante Ćurkovića trebali uskoro početi i trajati 11 predviđenih mjeseci.