ive energije. Nikada nitko od zadarskih političara nije otkrio da se Zadar, grad na moru, osim što ima zlatne olimpijske jedriličare prometnuo u hrvatski centar pomorstva.
Tankerska plovidba i do sad je imala najveću trgovačku flotu. Kupovinom šest putničkih katamarana te pridruživanjem flote Tankerska Next Generation a vrlo vjerojatno i 12 brodova Atlantska plovidbe, Jadrolinija im sigurno gleda u krmu.
Uz to je činjenica da hrvatski pomorci sudjeluju s jedan posto u svjetskom pomorskom svijetu, podatak je taj iznio Mario Pavić, prvi čovjek Tankerske plovidbe. On je ustvrdio kako je Zadar pomorski i centar pomoraca na prošlotjednoj dodjeli Zlatne kune.
Uz Tankersku plovidbu koja je po treći put dobila to priznanje Županijske komore, svoj debitantski nastup među nagrađenima imala je tvrtka Thome Croatia.
– Prošla godina za brodare je bila odlična. Nije loša ni ova godina, a ovih dana je tržište skočilo gore u svim segmentima, kazao nam je kapetan Josip Matak, direktor Thome Croatia, međunarodne agencija koja je 2016. godine otvorila ured u Zadru. Kao što smo tada napisali, ured kojeg je projektirao zadarski arhitekt Hrvoje Baranović sa suprugom, ima svjetski izgled. Odražava to i poslovanje sa Svijetom koje je glavno obilježje agencije Thome. Do kraja ove godine preuzet će opsluživanje još 15 brodova danske kompanije Hafnia, što će podatak o uspješnosti Thome dovesti do 62 broda koja zastupaju.
Agencija u Zadru ima 57-ro zaposlenih. Posredstvom Thome Croatia, zapošljavaju se pomorci ali i diplomirani inženjeri brodogradnje i drugi kadrovi. Direktor Matak pohvalio se sa 81 kadetom koje su iz Hrvatske ukrcali na strane brodove. U posljednje dvije godine, posredovanje kod zapošljavanja pomoraca Thome je povećalo za sto posto.
Suradnja s Pomorskom školom u Zadru od prvog dana je na visini kao i sa Sveučilištem u Zadru.
Thome posluje i po standardu osvještenosti i stoga im nije stran ukrcaj žena pomoraca na svim razinama brodske hijararhije. Na jednom brodu, čak 60 posto posade čine žene, naveo je kap. Matak. Thome u Zadru posluje po svjetskim standardima ali lokal patriotizam je prvo što će oni koji poznaju kapetana Mataka, reći o njemu, znajući koliko mu je stalo do prosperiteta mladih Zadrana, stručnih kadrova za koje otvara vrata na poslovima u najboljim kompanijama. Uostalom, on to dokazuje djelom.
Kapetan Josip Matak proljetos je postao direktor Thome Croatia.
Ima on iza sebe iskustvo navigacije ali i rada u Londonu gdje je bio zaposlenik Shella, jedne od najvećih svjetskih kompanija.
Sve ipak počinje i završava u Zadru, pa su tako Mario Pavić i on u neko doba zajedno plovili na brodu Tankerske, a neko vrijeme radili u Londonu, istina ne za istog poslodavca, ali su se družili. Danas razmjenjuju menadžerska iskustva.
Prošlog tjedan su se našli rame uz rame na dodjeli Zlatne kune koja uvažava brojke ali Thome u Zadru postaje v
ive energije. Nikada nitko od zadarskih političara nije otkrio da se Zadar, grad na moru, osim što ima zlatne olimpijske jedriličare prometnuo u hrvatski centar pomorstva.
Tankerska plovidba i do sad je imala najveću trgovačku flotu. Kupovinom šest putničkih katamarana te pridruživanjem flote Tankerska Next Generation a vrlo vjerojatno i 12 brodova Atlantska plovidbe, Jadrolinija im sigurno gleda u krmu.
Uz to je činjenica da hrvatski pomorci sudjeluju s jedan posto u svjetskom pomorskom svijetu, podatak je taj iznio Mario Pavić, prvi čovjek Tankerske plovidbe. On je ustvrdio kako je Zadar pomorski i centar pomoraca na prošlotjednoj dodjeli Zlatne kune.
Uz Tankersku plovidbu koja je po treći put dobila to priznanje Županijske komore, svoj debitantski nastup među nagrađenima imala je tvrtka Thome Croatia.
– Prošla godina za brodare je bila odlična. Nije loša ni ova godina, a ovih dana je tržište skočilo gore u svim segmentima, kazao nam je kapetan Josip Matak, direktor Thome Croatia, međunarodne agencija koja je 2016. godine otvorila ured u Zadru. Kao što smo tada napisali, ured kojeg je projektirao zadarski arhitekt Hrvoje Baranović sa suprugom, ima svjetski izgled. Odražava to i poslovanje sa Svijetom koje je glavno obilježje agencije Thome. Do kraja ove godine preuzet će opsluživanje još 15 brodova danske kompanije Hafnia, što će podatak o uspješnosti Thome dovesti do 62 broda koja zastupaju.
Agencija u Zadru ima 57-ro zaposlenih. Posredstvom Thome Croatia, zapošljavaju se pomorci ali i diplomirani inženjeri brodogradnje i drugi kadrovi. Direktor Matak pohvalio se sa 81 kadetom koje su iz Hrvatske ukrcali na strane brodove. U posljednje dvije godine, posredovanje kod zapošljavanja pomoraca Thome je povećalo za sto posto.
Suradnja s Pomorskom školom u Zadru od prvog dana je na visini kao i sa Sveučilištem u Zadru.
Thome posluje i po standardu osvještenosti i stoga im nije stran ukrcaj žena pomoraca na svim razinama brodske hijararhije. Na jednom brodu, čak 60 posto posade čine žene, naveo je kap. Matak. Thome u Zadru posluje po svjetskim standardima ali lokal patriotizam je prvo što će oni koji poznaju kapetana Mataka, reći o njemu, znajući koliko mu je stalo do prosperiteta mladih Zadrana, stručnih kadrova za koje otvara vrata na poslovima u najboljim kompanijama. Uostalom, on to dokazuje djelom.
Kapetan Josip Matak proljetos je postao direktor Thome Croatia.
Ima on iza sebe iskustvo navigacije ali i rada u Londonu gdje je bio zaposlenik Shella, jedne od najvećih svjetskih kompanija.
Sve ipak počinje i završava u Zadru, pa su tako Mario Pavić i on u neko doba zajedno plovili na brodu Tankerske, a neko vrijeme radili u Londonu, istina ne za istog poslodavca, ali su se družili. Danas razmjenjuju menadžerska iskustva.
Prošlog tjedan su se našli rame uz rame na dodjeli Zlatne kune koja uvažava brojke ali Thome u Zadru postaje više od financijskih rezultata koji im se iz povećavaju iz godine u godinu, ali tu i ostaju.