Povodom početka akcije predstavnici Henkela, Hajduka i Tommyja danas su u Bijelom salonu na Poljudu predstavili projekt “Zajedno za dalmatinske nogometne klubove”. Nakon uspješnog projekta započetog 2016. godine “Zajedno za mlade Hajdukove nade “, s kojim su partneri zajedničkim snagama opremili klubove rekvizitima za trening, ove godine istupili su korak dalje. Henkel i Tommy kao dugogodišnji Hajdukovi partneri i sponzori odlučili su pomoći lokalnim klubovima na način na koji Hajduku pomažu godinama, osigurat će za sve klubove 3. HNL Jug godišnju potrebu deterdženta za pranje rublja Persil.
U projektu mogu sudjelovati kupci trgovačkog lanca Tommy budući da će dio prihoda od prodaje Henkelovih proizvoda biti odvojen za potrebe akcije “Zajedno za dalmatinske nogometne klubove”. Akcija će trajati u periodu od 23.03. do 07.05.2017. i ovim putem partneri su pozvali sve građane da se odazovu i budu dio ovog projekta. U ime Kluba i Predsjednika Uprave sve okupljene predstavnike nogometnih klubova 3. HNL Jug pozdravio je direktor marketinga i prodaje HNK Hajduk Aljoša Bašić te dao riječ predstavnicima Henkela i Tommyja koji su ujedno i idejni začetnici ove akcije.
„Jako smo ponosni na ovu suradnju i drago nam je što imamo podršku naših partnera, nogometnog kluba Hajduk i Tommyja jer smo svjesni koliko je podrška sportaša na lokalnoj razini bitna. Sretni smo što će upravo naš Persil pomoći daljnjem radu klubova te da će sredstva koja su inače bila potrebita za pranje dresova sada biti usmjerena na druge segmente koji će igračima pomoći u postizanju sportskih uspjeha i dobrih rezultata.” izjavio je povodom najave akcije Damir Dominiković, voditelj prodaje lokalnih kupaca Henkel Adria regija.
Nakon uspješno realiziranog projekta Zajedno za mlade Hajdukove nade, u suradnji s tvrtkom Henkel i podrškom HNK Hajduk, radujemo se što smo i ove godine ponovno svi uključeni u projekt kojim ovaj put pomažemo dalmatinskim nogometnim klubovima. Tvrtka Tommy, kao generalni sponzor HNK Hajduk, ovom akcijom nastavlja podupirati mlade naraštaje, svjesna važnosti sporta u društvenoj zajednici u kojoj djeluje.
Ovim putem, pozivamo sve posjetitelje trgovačkog lanca Tommy, da se uključe u ovaj osobit projekt, hvalevrijednu akciju kojom svi zajedno šaljemo jasnu poruku mladim igračima da ne odustaju, te koliko smo svjesni njihove važnosti i doprinosa za hrvatski sport. Sigurni smo kako ćemo ovom akcijom doprinijeti razvoju dalmatinskih nogometnih klubova, odnosno postizanju još boljih sportskih rezultata, rekao je Sebastijan Ivanković, voditelj marketinga tvrtke Tommy.