Nakon sedam održanih radionica pod nazivom: ISKORISTI POTENCIJAL DRUŠTVENIH MREŽA ZA BRENDIRANJE SEBE ILI SVOG PROIZVODA s više od 160 polaznika u Puli, Rijeci i Zagrebu, BRENDAONICU u Zadar dovodi poduzetnički inkubator Inovativni Zadar 27. siječnja od 12 do 17 sati (Grgura Budislavića 99, Novi Bokanjac).
Brendaonica je interaktivna radionica na kojoj će polaznici naučiti kako brendirati sebe ili svoj proizvod na društvenim mrežama. Između ostalog, naučit će kako odabrati najbolju društvenu mrežu za svoj proizvod, koje su najefikasnije vještine, tehnike i alati za društvene mreže te kako se služiti blogovima i kreirati sadržaj prilagođen svojoj ciljanoj publici. Sudjelovanja je besplatno, a s obzirom na ograničenost kapaciteta, obavezna je prijava na e-mail: [email protected].
Ideja o stvaranju Brendaonice nastala je spontano, kao plod dugogodišnjeg rada u marketingu i PR-u Morene Milevoj, autorice i nositeljice projekta:
– Dugogodišnje iskustvo rada u području marketinških komunikacija kao i iskustvo u vođenju vlastitog modnog bloga s više od 16 tisuća pratitelja na Facebooku omogućava mi savršeno razumijevanje mogućnosti i potencijala društvenih mreža kako za razvoj vlastite karijere tako i za razvoj poslovanja. Želja mi je svoje iskustvo, znanje i vještine podijeliti s polaznicima radionica.
Uz Morenu Milevoj, predavat će i Tomislav Pancirov, stručnjak za digitalni marketing s bogatim iskustvom rada s najvećim klijentima u regiji, inače porijeklom iz Zadra:
– Osobni brend može imati puno veći utjecaj na poslovanje od klasičnog oglašavanja, alati koje trebate su besplatni, ali ih morate koristiti na pravi način. Nalazimo se u vremenu u kojem bloger ili YouTuber može imati veći utjecaj od neke korporacije. Morate prilagoditi komunikaciju u skladu s trendovima konzumacije sadržaja modernog potrošača. To je jedini način da opstanete.
Brendaonica je namijenjena svima koji žele poboljšati vlastito poslovanje te povećati prodaju svojih proizvoda i usluga pomoću društvenih mreža ili organizacijama koje žele pružiti ovakav tip edukacije svojim korisnicima poput poduzetničkih inkubatora.
Korist od sadržaja imaju svi koji nude neki proizvod ili uslugu, bilo da se radi o vlasniku apartmana za iznajmljivanje ili o osobi koja unutar tvrtke, obrta ili OPG-a vodi community management. Svi koji se žele bolje i kvalitetnije predstaviti u digitalnom svijetu, bilo da se radi o freelance fotografu, dizajneru nakita ili profesionalnom plesaču s ciljem povećanja angažmana i prodaje proizvoda i usluga. Također, svi koji su u potrazi za poslom, žele promijeniti posao ili pokrenuti vlastiti biznis te svi kojima su društvene mreže strast, hobi ili posao.
Autor vizualnog identiteta Brendaonica je studio Illeconcept kojeg čine Branka Lukić (također iz Zadra) i Simon Puja.
Inovativni Zadar osnovan je od strane Grada Zadra 2003. s ciljem poticanja i razvoja malog i srednjeg poduzetništva na području Grada Zadra. Ideja je bila pružanjem poslovnih i tehničkih usluga, a sve uz povoljan zakup poslovnog prostora olakšati početak rada poduzetnicima početnicima.