Od siječnja do srpnja Turistička zajednica Grada Nina organizira 15. Šokolijadu.
Prijave se primaju do 10.siječnja na broj telefona: 264 280, 265 247 ili osobno u Turističkoj zajednici Grada Nina.
Obilježja manifestacije su promidžba, natjecanje, degustacija i eko-etno zabava, a dan održavanja završnog – natjecateljskog dijela 15. i 16. srpnja.
Ostvareni ciljevi: razvoj jedinstvene gastronomske manifestacije u Zadarskoj regiji, razvoj zaštitnog znaka (branda) na polju gastronomije, poticanje proizvodnje šokola kod mladih stanovnika ninskog kraja, poticanje proizvodnje šokola kod stanovnika na širem zadarskom području, ponuda šokola na jelovnicima ninskih restorana, prepoznatljivost delicije u Hrvatskoj i povećana potražnja šokola na turističkom tržištu. Ninski šokol je postao gastronomski brend zadarske regije, a prepoznat je kao iznimno vrijedna delicija na tlu Hrvatske.
O Šokolu: Šokol je jedinstveni gastronomski proizvod koji se od davnina proizvodi u samom Ninu i ninskom kraju. Inače, šokol – za čiju su pripremu vrlo važni kvalitetno svinjsko meso, ninska sol, začini, – suhomesnati je proizvod prepoznatljivog okusa. Svinjska se vratina najprije stavlja na nekoliko dana u morsku sol, zatim se uranja u kuhano crno vino te se začini raznim mirodijama. Ostalo se prepušta djelovanju dima i bure, ali i recepturi čiju tajnost jamči to što se prenosi usmenom predajom. Turistički radnici su u 2003. prepoznali potrebu da se pokrene manifestacija kako bi se sačuvala tradicija izrade ovog autohtonog ninskog proizvoda i kako bi se šokolari natjecali i zajedno s turistima zabavljali. Stoga je pobjeda na Ninskoj šokolijadi stvar prestiža, a samo natjecanje za turiste je vrlo zanimljivo i itekako ukusno. Šokol je postao gastronomski brend zadarske regije, a prepoznat je kao iznimno vrijedna delicija na tlu Hrvatske stoga ga je Zadarska županija predložila za nagradu te Šokol nosi srebrnu povelju Suncokreta ruralnog turizma Hrvatske za 2014. dodijeljen od udruga Klub članova – Selo i tvrtke HF Eko Etno Grupa.
U 2014. godini Udruga hrvatskih putničkih agencija i časopis Way to Croatia dodijelili su Šokolijadi nagradu Simply the best sa zlatnim znakom za očuvanje i spas tradicije pripreme ninskog šokola i kreativan razvoj gastronomske turističke ponude.