U odluci Gradonačelnika u srpnju je objavljeno kako će prihod od turističke pristojbe koji direktno ide na račun gradskog proračuna, iznositi 265.445,62 €.
Taj je novac namijenjen za tzv. promidžbu Zadra kao turističke destinacije. Stoga je odlučeno kako će TZ Grada Zadra od tog iznosa sufinancirati turističke manifestacije za 150 tisuća eura.
Za oglašavanje u promotivnoj kampanji namijenjeno je 80.000 €, a za uređenje turističkih mjesta svega 35.445,62 €.
Pod kapom Grada Zadra je jako puno otočkih mjesta te Petrčane i Kožino. Njihov izgled i uređenje su najbolja reklama. Međutim, za to se daje najmanje novca iako je zakonska namjena boravišne pristojbe bila upravo komunalno uređenje mjesta što podiže turistički standard. A da se ne govori o održavanju, o kojem se ne vodi računa, a Zadar se prodaje kao destinacije kulture i baštine.
Već smo ukazali na stanje Poljana Ivana Pavla II, šetnice na Forumu, oprema uz Morske orgulje i Pozdrav suncu je u katastrofalnom stanju. Tko bi se sjetio kada je posljednji put čišćen kamen na Trgu pet bunara, a je li itko zna kad će se urediti Trg tri bunara. O kamenim pločama o koje i dalje prolaznici zapinju na Trgu Petra Zoranića, Kalelargi, Zlatarskoj ulici koja vodi na Gradsku tržnicu, puno se puta uzalud govorilo.
U takav Zadar gradonačelnik Branko Dukić kao predsjednik Turističkog vijeća namjerava dovesti turiste iz Amerike pa je za mjesto najveća kampanje izabran New York. I dok gosti pozvani na večeru u restoran na Manhattanu uzvikavli vauu za TV kamere nad našim delicijama, navodni šef zadarskog restorana iz kojeg su kuhari, pridonio je nacionalnoj kampanji Zadra putem društvenih mreža, toliko da ga se i vlastiti otaca posramio.
Međutim, njegove objave su pridonijele još većem sramu građana Zadra u odnosu na zadarsku delegaciju u New Yorku.