ZADAR- Županijska turistička zajednica, TZ Grada Zadra te nekoliko zadarskih turističkih kuća na poticaj agencije Terra Travel Zadar unajmili su štand na najvećem turističkom sajmu turizma na koje su predstavili Zadarsku destinaciju.
– Da smo bili u sastavu štanda HTZ-a, imali bi tri puta manje mjesta za promociju a platili bi dvostruko više, rekla nam je direktorica Mihaela Kadija, dodavši kako je njihov udio bio 10 tisuća kuna.
World Travel Market u Londonu je poslovni skup turističke industrije. – Prilika je to za kontakte s novim komercijalnim partnerima. Svi smo se zadovoljni vratili sa sajma, rekla nam je direktoric TZ Županije.
Što će to u konačnici značiti za iduću sezonu, nemjerljiv je odgovor, jer to nije mjesto na kojem se potencijalni turisti neposredno zanimaju. Veliki je interes za organizaciju programa za mlade, za kulturni turizam, navela je Kadija. Zadarska destinacija nije tradicionalno, a niti otkriveno područje interesa s britanskog tržišta.
No, veseli informacija, koju nam je rekla direktorica TZ Županije, kako je hotel Alan ušao u program britanskog turoperatora Nielsen (proizašla iz poznate agencije Thomas Cook). Prema sklopljenom ugovoru Nielsen je potpunosti zakupio hotel Alan u kojem će puna četiri mjeseca iduće godine boraviti britanski gosti, doznali smo od direktorice Mihaele Kadije, kao i da će poznata francuska agencija Pierre et Vacances biti posrednik u punjenju Crvene luke.