ZADAR– Na samom početku ove turističke sezone u poslovnicu Zagrebačke banke, gdje je nekad bila Jugoplastika, a gdje su još ostaci drevnog Zadra, ušlo je nekoliko turista kojima je jedan temperamentni vodič objašnjavao ostatke kulturne baštine u novom ambijentu.
Bila je to nova turističke ponude „Walking Zadar tour” koju je uveo zadarski vodič Šime Botica. Čovjek s kišobranom, koji dočekuje turiste na Trgu, još je uvijek aktivan na zadarskim ulicama. Kišobran mu danas nije poslužio kao suncobran za vođenje individualnih gostiju iz Velike Britanije i Australije. S njima je i mali Luke, odnosno Luka kako ga je animirao Šime, kojeg pak turisti zovu Simon.
Neposredno upoznavanje povijesne jezgre Zadar s primjesama sadašnjeg života na Poluotoku traje 100 minuta. Šime se ne žali na zaradu. Kaže kako se nije umorio šećući s njima utabanim turističkim rutama, koje je on proširio na priče iz svakodnevnog života zadarske ribarnice, tržnice ili banke, u koju više ne može, kako nam je danas rekao, dovoditi turiste jer nije u skladu s propisima.
Turisti ga lako nađu preko društvenih mreža, a osobito na Trip Advisoru gdje je dobio hvalospjevne recenzije. Naravno da mu to godi. Gosti su mu, pohvalio se Šime, iz svih dijelova svijeta. Druga polovica je listopada, a turistička sezona još nam traje, što svjedoči nositelj „Walking Zadar tour” . Bilo je u uspješnoj turističkoj sezoni i kišnih dana, ali Šime Botica ide dalje sa svojim kišobranom.