Nakon okruglog stola “Poticanje zapošljavanja u Zadarskoj županiji” pomoćnici ministrice rada i socijalne skrbi Katarina Ivanković Knežević i Mario Bebić dali su izjavu za novinare.
– Ono što smo danas predstavili su rezultati i drugačiji pogled na aktivne mjere zapošljavanja. Zadar je jedna od županija koje bilježi najveći pozitivan trend u zapošljavanja. Nama je cilj da radnici koriste aktivne mjere zapošljavanja te da ih poslodavci prepoznaju i shvate da ne trebaju otpuštati nakon sezone, već ih jednostavno, uz korištenje neke od naših mjera, zadržati tijekom cijele godine, ustvrdio je pomoćnik ministrice Mario Bebić te naznačio da je poboljšanje vidljivo ne samo u turizmu već i u drugim djelatanostima.
Bebić je ovom prilikom demantirao ukidanje mjera aktivne politike zapošljavanja te objasnio:
– Cijeli iznos sredstava je ostao potpuno isti, razlika je u jednoj jedinoj mjeri koja je zapravo korištena za čistu neku vrstu pretkampanje. Ona se svodi na to da mladi iznad 30 godina ne mogu koristiti klasično stručno osposobljavanje za rad, a mogu tu istu mjeru koristiti kao što su je dosad koristili.
Sporni spot Hrvatskog zavoda za zapošljavanje
Upitan o brojnim kritikama i negativnim reakcijama koje je nedavno izazvao spot HZZ-a s Lanom Jurčević u glavnoj ulozi, Bebić je rekao da je cilj spota bio maknuti dezinformacije te potaknuti, informirati i pozvati mlade da koriste aktivne mjere zapošljavanja, za koje su dodatno povećana sredstva.
– Bavit ćemo se onima koji aktivno žele zaposlenje, žele se školovati, prekalificirati, osposobiti i slično. S druge strane na puno proaktivniji način pristupit ćemo tvrtkama koje pokazuju razvoj i trend zapošljavanja, naglasio je Bebić.
Nakon okruglog stola “Poticanje zapošljavanja u Zadarskoj županiji” pomoćnici ministrice rada i socijalne skrbi Katarina Ivanković Knežević i Mario Bebić dali su izjavu za novinare.
– Ono što smo danas predstavili su rezultati i drugačiji pogled na aktivne mjere zapošljavanja. Zadar je jedna od županija koje bilježi najveći pozitivan trend u zapošljavanja. Nama je cilj da radnici koriste aktivne mjere zapošljavanja te da ih poslodavci prepoznaju i shvate da ne trebaju otpuštati nakon sezone, već ih jednostavno, uz korištenje neke od naših mjera, zadržati tijekom cijele godine, ustvrdio je pomoćnik ministrice Mario Bebić te naznačio da je poboljšanje vidljivo ne samo u turizmu već i u drugim djelatanostima.
Bebić je ovom prilikom demantirao ukidanje mjera aktivne politike zapošljavanja te objasnio:
– Cijeli iznos sredstava je ostao potpuno isti, razlika je u jednoj jedinoj mjeri koja je zapravo korištena za čistu neku vrstu pretkampanje. Ona se svodi na to da mladi iznad 30 godina ne mogu koristiti klasično stručno osposobljavanje za rad, a mogu tu istu mjeru koristiti kao što su je dosad koristili.
Sporni spot Hrvatskog zavoda za zapošljavanje
Upitan o brojnim kritikama i negativnim reakcijama koje je nedavno izazvao spot HZZ-a s Lanom Jurčević u glavnoj ulozi, Bebić je rekao da je cilj spota bio maknuti dezinformacije te potaknuti, informirati i pozvati mlade da koriste aktivne mjere zapošljavanja, za koje su dodatno povećana sredstva.
– Bavit ćemo se onima koji aktivno žele zaposlenje, žele se školovati, prekalificirati, osposobiti i slično. S druge strane na puno proaktivniji način pristupit ćemo tvrtkama koje pokazuju razvoj i trend zapošljavanja, naglasio je Bebić.