Iako je odluka o poništenju natječaja za prvu fazu proširenja terminala Zračne luke Zadar donesena polovicom kolovoza, novi natječaj još nije objavljen.
Procjena vrijednosti bila je. 6,359,613,00 EUR bez PDV- za radovi rekonstrukcije i dogradnje putničkog terminala (istok) – dilatacija A, 3. faza – podfaza 3.3., na
površine 394.605 m². Tri ponude koje su stigle bile su gotovo dvostruko veće. Među njima je prednjačio Krekić Avangrad s najvećom ponudom od preko 14,1 milijune eura.
Kamgrad (radio je proširenje Zračne luke Split, op.a) koji je u Zadru angažiran na velikim investicijama kao što je hotel Maraska dostavio je ponudu na 12 982 310 eura, dok je Texo Molior iz Cavtata bio “zrno” skuplji. Njihova ponuda iznosila je 12 983 670 eura.
S obzirom da su ponude prešle granicu u odnosu na procjenu vrijednosti, javna nabava je morala biti poništena.
Jesu li građevinari zagrizli veliki zalogaj zarade ili su projektanti promašili gol, slikovito bi se mogao nazvati neuspjeli početak kapitalnog zahvata na zadarskom aerodromu. Politikom velikih brojki najavljeno je kako će to biti gradanja novog terminala kako bi se povećao kapacitet Zračne luke na 2, 5 milijuna putnika. Uz to će jednog danam kada napokon dođe do proširenja uzletno-sletne staze, u Zemuniku slijetati prekooceanski avioni.
Do tada je raspisan arhitektonski natječaj prije kojeg je splitski arhitekt Ante Kuzmanić bio u velikoj prednosti te je kao pobjednik ugovorio veliki posao projektiranja s Josipom Klišmanićem direktorom Zračne luke Zadar prije dvije godine na 5.148,402,00 kn bez PDV-a.
Direktor zadarskog aerodroma 2019. godine najavljivao je investiciju od 500 milijunaa kuna u rekonstrukciju, odnosno podizanje nove zgrade terminala prema pobjedničkom idejnom rješenju. Iste godine je Klišmanić govorio o ukupnoj investiciji od 120 milijuna eura što uključuje i produljenje piste za 700 metara i proširenje stajanke za zrakoplove.
Neposredno prije objave natječaja za prvu fazu, splitski arhitekt sa suradnicima dostavio je u lipnju ove godine dokumentaciju o nabavi koja je trebala uvažavati tržišne uvjete kao i inflaciju.
Ponovni natječaj trebao bi pokazati tko je pretjerao: izvođači radova ili projektant.
Radovi su trebali početi po završetku ove sezone međunarodnih letova.