Nikad ni jedna utakmica, već je napisano, od otvaranja kompleksa Višnjika nije napunila tribine doslovce do stropa, niti jedna kao finalna Kupa Krešimir Ćosić u četvrtak, u srazu Zadra i Cedevite.
Voljom ždrijeba polufinala ili kako već, prvi dan šlager je bila utakmica Zadra i Cibone, što je svakako znatno utjecalo i na prodaju ulaznica. Dvije utakmice po devet tisuća navijača, treća (Kvarner 2010 – Cedevita) bila je očekivano skromna, nisu ništa drugo nego potvrda nekoliko spoznaja.
Prva, Zadar je željan košarkaških spektakala natjecateljskoga karaktera. Druga, Zadar sa svojim okružjem ima dovoljno široku populaciju koja je zainteresirana za Višnjik. Treća, fantastična organizacija turnira jamčila je uspjeh, drugačije nije moglo biti. Ako na trenutak zanemarimo natjecateljski aspekt – tko je koga dobio, kako i zašto – onda je svakako veliki dobitak povratak publike u dvoranu koja ponosno nosi ime velikog Kreše. I to izlazi iz zadarskog okvira, dobitak se prostire cijelim hrvatskim košarkaškim miljeom. Ako se, pak, i zadržimo samo na razini Zadra nedvojbeno treba istaknuti da bi ova završnica mogla značiti svojevrsnu prekretnicu za zadarski košarkaški organizam. On je, organizam, prethodnih godina bio malo atrofirao, što zbog objektivnih, što zbog subjektivnih razloga. Jedna od manifestacija te atrofije izražavala se povremeno u ispodprosječnim posjetima publike. Jednostavno, nije to bilo to, nije to bio pravi košarkaški Zadar. Tek tu i tamo, na svega nekoliko utakmica u jednoj sezoni – da. Ostalo, srednja žalost.
Zato je odluka dvaju subjekata, Županijskoga košarkaškoga saveza i tvrtke S-event o kandidaturi za završnicu Kupa važna odluka. Utemeljena na vrhunskoj košarkaškoj infrastrukturi, te na pomalo u pepelu zapretenoj zaluđenosti košarkom, odluka se pretočila u savršenu organizaciju u kojoj itekako značajno strši podatak o broju
gledatelja. Praktički, za cijenu jednoga boljega piva u kafiću – jedna utakmica.
Ukupno, u dva je dana na svim trima utakmicama bilo oko 19 tisuća gledatelja, od toga na dvjema 18 tisuća. Suorganizatori su određeni kontingent ulaznica dodijelili različitim skupinama i pojedincima, a pretplatnici Zadra imali su besplatan ulazak.
Prema jučerašnjem podatku ukupno su prodane 10.684 ulaznice.
– ŠC Višnjik kao davatelj tehničke usluge nadasve je zadovoljan, organizacija je bila na najvišoj razini, kao i prethodnih dvaju Zadarskih košarkaških turnira. Ova završnica Kupa Krešimir Ćosić potvrdila je opravdanost izgradnje kompleksa Višnjik, ali i na svoj način ukazala na nužnost svekolike obnove postojećih sadržaja i uvođenja novih na cijelom prostoru Višnjika da bismo dosegli modernu i građanima potrebnu i stalno dostupnu visoku razinu sadržaja za sport i rekreaciju – kaže Denis Karlović, direktor ŠC Višnjik.