Studenti treće godine Odjela za kulturu i turizam Sveučilišta u Zadru pod pratnjom profesorice Božene Krce Miočić prezentirali su danas Marketinški miks za Plivački klub Zadar.
Studenti su tijekom cijelog semestra pripremali projekt marketinške promocije Škole za neplivače Plivačkog kluba Zadar.
Tri najbolje prezentacije prezentirane su na Novom kampusu, a na izlaganju su prisustvovali studenti, profesori, te predstavnici PK Zadar koji su birali najbolju.
“Klub čija priča drži vodu, “Velika škola za male plivače” i “Želim plivati” samo su neki od kretivno osmišljenih mota zadarskih studenata.
– Ovo što ste vi pripremili bit će nova era u marketingu našeg kluba, rekla je trenerica PK Zadar Josipa Nekić te nadodala kako su svi radovi zaista impresivni.
Prezentacija studentica naziva “Klub čija priča drži vodu” odnijela je titulu najbolje, a nagrade i medalje uručili su najmlađi plivači PK Zadar.