Zadar Organ Festival doveo je svoju publiku u crkvu sv. Mihovila na „četiri kantuna” koja skriva pravo glazbeno blago kojeg mnogi Zadrani nisu ni svjesni.
Riječ je o povijesnim orguljama koje potječu iz druge polovice 18. stoljeća, ujedno i najstarijim zadarskim orguljama. Na sreću, nije ih zadesila sudbina brojnih zaboravljenih i bačenih orgulja diljem Hrvatske jer su njihovu vrijednost prepoznali i od nemara ih sačuvali franjevci samostana sv. Mihovila. Ti susretljivi ljudi raduju se svakoj prilici da njihove orgulje posluže koncertnoj svrsi, jer upravo njihova starost utječe na neobični ton kojeg karakteriziraju mekoća i finoća. Zbog tog, koncerti u sv. Mihovilu odaju intimnim ugođajem, potiču na meditaciju i djeluju introspektivno.
Ovog rujna, na njima je svirala orguljašica Katarina Lamotte, višestruko nagrađivana glazbenica kojoj su se pridružili violinist Silvio Richter, oboistica Dora Draclin i violončelist AnthonyHavelka. Taj kvartet sastavljen od redom profiliranih mladih hrvatskih glazbenika posvetio se baroknom repertoaru, a za Zadar je pripremio četiri zanimljiva djela J. S. Bacha, J. F. Händela, G. P. Telemanna i J. H. Schmelzera. Dinamična izmjena stavaka i vrsno muziciranje osvojili su snažni pljesak publike, kojoj je Zadar Organ Festival omogućio da glazbenike, inače skrivene na crkvenom koru, gleda na platnu ispred oltara putem video projekcije. Ovaj audio-vizualni doživljaj odudara od ustaljenih koncerata, kao i cjelokupni program tog interdisciplinarnog festivala koji teži spajanju različitih umjetnosti, razbijanju stereotipa vezanih uz orgulje i, konačno, približavanju „visoke” umjetnosti svakom pojedincu.