Na izjave gradonačelnika Zadra Božidara Kalmeta objavljene na portalu 057info Gradska organizacija HSSa zadar reagirala je priopćenjem kojeg prenosimo u cijelosti:
– Nakon 25 godina neprekinute vladavine HDZ-a nerazumljivo je da gradonačelnik grada Zadra dosadašnji izgled grada uspoređuje s palankom. Tipizaciju ugostiteljskog mobilijara pozdravili su svi, i građani i turisti i sami ugostitelji. Problem je u provođenju same odluke koja se donosi na početku nove turističke sezone kada je oprema već nabavljena. Davanjem netočnih informacija o „suncobranima koji se dobivaju mukte”, gradonačelnik namjerno obmanjuje javnost skrećući pozornost sa bitnoga. Dobivaju se oni mukte, ali ne sada već krajem godine. I ne dobivaju ih svi.
No, naša vjera u gradonačelnika Zadra je velika, o njemu samome govori i dugogodišnji profesionalni staž te bi bilo nevjerojatno pomisliti kako nije upoznat s načinom na koji funkcionira odnos između sponzora i poslovnih partnera prema ugostiteljima i obrnuto. Baš kao što grad Zadar krajem godine donosi proračun za narednu godinu u kojem su predviđene sve stavke izdataka na isti način manageri velikih korporacija donose proračun za svoje tvrtke. Prema informacijama koje smo dobili iz Coca cole, koju u izjavi jednom mediju spominje gradonačelnik, budgetiranje (kako oni to zovu) za suncobrane, tende i jastučiće za svoje potrebe izvršavaju krajem svake tekuće godine ili najkasnije početkom nove. Izmjena i dopuna ili rebalansa proračuna u njihovom svijetu nema! Što je naručeno je naručeno i ne možete „zovnuti” nekoga u Coca-colu da vam sada dostavi novu opremu jer su se gradske vlasti u posljednji trenutak sjetile donijeti propise o tipizaciji mobilijara. Jake kompanije postale su takvima jer pomno paze na svaku kunu „budgeta” , a od njihovih voditelja ne mogu se čuti izjave da nepredviđeni izdatak od 1000 kuna i nije neki problem. Kada bi gradonačelnik vodio računa o ugostiteljima i životu u gradu kao Coca cola o tržištu, vjerujemo da bi bili uz bok Monte Carlu kojeg gradonačelnik često zna spomenuti.
Ukoliko prebrandiranje nije određeno propisanim rokovima, kao što smo jučer mogli čuti, molimo da se ta stavka navede u Odluci koju je Grad donio te u Ugovorima koji se potpisuju s ugostiteljima. U tom slučaju vjerujem da će svi biti na dobitku. I Grad koji će kroz godinu dana dobiti svoje željeno ruho i ugostitelji koji će znati što ih čeka pri nabavi nove opreme.
GO HSS-a Zadar