ZADAR- Iz Novskog ždrila ne vade se dijelovi porušenog Masleničkog mosta, kako je to objavila državna agencija već dio pontonskog mosta, koji je bio postavljen 1993. godine kao privremeni spoj.
Potvrdio nam je to Lučki kapetan Alana Rukavina, kada smo ga pitali zbog čega su sada „dali nalog” za vađenje ostataka željeznog mosta koji je srušen 1991. godine. – Nismo mi dali nikakav nalog, niti se radi o mostu, već o potopljenoj teglenici. Ona je bila u vlasništvu Brodospasa koji je to pravo prenio na tvrtku dao “Garbinada” iz Stobreča, uz uvjet da je ne smije dalje eksploatirati. Lučka kapetanija odredila je tek uvjete sigurnosti prilikom operacije vađenja, pojasnio je zadarski lučki kapetan. Teglenica će završiti u starom željezu u što je pretvorena i Brodospasova dizalica Veli Jože.
Na teglenicama je sastavljen pontonski most kojeg se sjećaju generacije Zadrana. Kako je most bio na meti srpskih dalekometnih granata, tako se po pontonskom mostu pucalo uslijed čega se teglenica potopila. U to opasno ratno vrijeme dizalicom Velog Jože usidrena je nova teglenica za pontonski most, dugačak 270 metara.
Otvaranje pontonskog mosta bilo je 18. srpnja 1993. godine, istog dana kada je za promet simbolično otvoren i aerodrom na Zemuniku na koji je s diplomatskim zborom sletio prvi predsjednik RH, dr. Franjo Tuđman