U onoj maloj zgradi sve smo imali a sada nemamo gdje kupiti kruh, ustvrdio je član posade jednog od trajekta koji jako puno vremena boravi u Gaženici, misleći na montažnu građavinu privremenog terminala od 7 milijuna kuna. Uz nju su bila i dva velika kioska.
Srećom da su bili poduzetni u Croduxu koji je u Gaženici plaća najveći iznos koncesije za benzinsku crpku s ugostiteljskim objektima, gdje mogu kupiti sendvič ili kolač oni koji rade u Gaženici.
Trgovina Saraga lani je zatvorena na kraju turističke sezone jer im je promet bio daleko ispod očekivanja. A zakup? To je pitanje koncesionara putničkog terminala koji je, kako se vidi iz oglasa na vratima, angažirao agenciju koja će naći novog zakupca tog velikog poslovnog prostora.
Koncesionar Zadar International Ports Operations kojeg je osnovala turska kompanija Global Ports Holding, također je imala velika očekivanja od terminala u koji su uz Lučku upravu Zadar uselili Policija, Jadrolinija, Carina i Lučka kapetanija – državne službe. Od komercijalnog dijela zgrade, u zakupu su prostori za dva kafića, Euroherc, tri ureda i dva bankomata. Čak je i kockarnica napustila Gaženicu.
ZIPO godišnje plaća 170 tisuća eura za režiju i tehničko održavanje tog ogromnog prostora. Plus trošak zaštitara i čišćenje, nedavno nam je taj podatak dala Rebeka V. Pevec, generalna menadžerica turskog koncesionara koji uz to plaća koncesijsku naknadu.
Ona od samog početka nudi taj veliki prostor za organizaciju događanja što su prihvatili u Marikomercu i kažu da nisu požalili što su u Gaženici organizirali promociju svog asortimana.
Povećanjem kruzerskog prometa u Gaženici, što je realnost na kojoj od samog početka rade koncesionari, očekuje se i veći interes za zakup poslovnog prostora.
– Imamo još 7 praznih prostora, informirala je menadžerica Pevec, kao i to da će dogodine kroz Gaženicu proći 220 tisuća putnika s kruzera što je 65 posto više nego lani.
Činjenica da je u blizini Ribarska luka nikoga nije inspirirala na ideju otvaranjA ugostiteljskog objekta u kojem bi se jela riba. Menadžerica koncesionara najavljivala je u zgradi treminala restoran na atraktivnoj poziciji, ali to je bilo prije korone i završetka ribarske luke.