Izrada pet novih čeličnih rampi, kojima će se u novoj lici Gaženica omogućiti pristajanje trajekta na lokalnom prometu, stajat će 200 000 EUR-a. Postojeće obalne rampe, za koje se ispostavilo da onemogućuju siguran ukrcaj i iskrcaj vozila, projektirane su prema ISO standardima, davne 2006. godine. Tko je odgovoran za to što su se pokazale neodgovarajućima, još se ne zna.
– Nismo dobili izvještaj. Po meni je zakazao cijeli sustav, kazao je danas predsjednik Upravnog vijeća Lučke uprave Zadar Krešimir Rendeli, navodeći samu lučku upravu, projektante, nadzor te Građevinski fakultet iz Zagreba koji je radio reviziju. Za razliku od ministra Siniše Hajdaš Dončića koji je izjavio kako se Jadrolinija, koja svojom flotom obavlja lokalni promet, nije konzultirala pri izradi projekta, Rendeli je danas kazao da jest, mada nije od njih dobio očitovanje u kojem su oni za javnost kazali da nisu imali utjecaj na projektiranje.
Čelične podloge koje će se postaviti na postojeće obalne rampe izradit će Strabag, a platit će se iz kreditne tranše koja je otvorena za projekt Gaženica u iznosu od 220 milijuna EUR-a. Do sada su potrošena 153 milijuna EUR-a.
Prva rampa će biti gotova za mjesec dana. Testirat će se kako bi se mogle naručiti i preostale četiri, istaknuo je Rendeli.
Lokalni trajektni promet mogao bi se u Gaženicu preseliti početkom iduće godine, najavio je predsjednik upravnog vijeća Lučke uprave Zadar, koji je, pri obilasku privremene putničke zgrade, isto tako rekao da je o njenom završetku zavisilo preseljenje prometa.
Terminal u koji će se smjestiti državne službe, prodavati karte, uz čekaonicu i ugostitelji objekt, bit će u Gaženici do 2017. godine. Do tada bi se izgradila čvrsta putnička zgrada, a prema aneksu ugovora s kreditorima, tada se privremeni terminal treba ukloniti
Pri izradi građevinske dozvole za čvrstu zgradu, obaveza je da se ova privremena ukloni, pojasnio je diplomirani inženjer Igor Pukec, voditelj projekta na gradilištu. Montažna zgrada može se preseliti ili prodati, najavio je Rendeli