Predsjednik Turističke zajednice Grada Nina Emil Ćurko, ujedno gradonačelnik Grada Nina izjavio je kako ovogodišnji podaci turističkog prometa koji su bili očekivani raduju jer se Grad Nin približio milijuntnom noćenju, pa je lako moguće da se kroz poslijesezonski turistički promet to i ostvari.
Kraljevski grad Nin snažno privlači zbog svoje turističke ponude: Kampa Zaton, jednog od najvećih i po mnogočemu najljepših kampova u Hrvatskoj, ponude visokokvalitetnog smještaja u apartmanima s četiri zvijezdice u Zaton Holiday Resortu, malih obiteljskih kampova, privatnog smještaja koji poboljšava kvalitetu usluživanja, prirodnim bogatstvima – plitkim ekološkim pješčanim plažama, ljekovitim blatom i solanom sa bogatim ptičjim svijetom. Uz prirodnu baštinu koja privlači odmorišne goste izletničku pažnju plijeni atraktivna povijesna jezgra s muzejima i svjedočanstvom tritisućljetnog civilizacijskog trajanja. Prva prijestolnica Hrvata privlači također mnogobrojnim nagradama i priznanjima koja potvrđuju da je Nin na najboljem putu postati jedna od nezaobilaznih točaka na turističkoj karti Hrvatske. Ova posljednje dobivena Srebrna ruža Europe (Entente Florale Europe) pridonijet će povećanju promidžbenog značaja Nina.
U apartmanima i kampu Zaton Holiday Resorta boravilo je ukupno 78.556 turista što je ukupno 2% više u odnosu na proteklu godinu. Domaćih dolazaka bilo je 4.253 dok je stranih dolazaka bilo 74.303. Ostvareno je 684.496 noćenja odnosno 2% više u odnosu na isto razdoblje 2013. godine, a od toga su domaći turisti ostvarili 21.362 i strani turisti 663.134 noćenja.
U destinaciji Nin najveći broj ostvarenih noćenja zabilježili su gosti iz Njemačke, Hrvatske, Nizozemske, Austrije, Poljske, Danske, Slovačke, Mađarske, Češke i Slovenije. Dolazak stranih gostiju iz zemalja koje predvode u strukturi gostiju rezultat je ciljane promidžbe Zaton Holiday Resorta na tim emitivnim područjima, a popunjavanje smještajnih kapaciteta u privatnom smještaju rezultat je destinacijske promidžbe i ulaganja u promidžbu vlasnika apartmana i soba na području Nina, te nagrada EDEN.
U privatnom smještaju Nina (Nin, Grbe i Ninski Stanovi) najviše turističkih dolazaka bilo je iz Hrvatske, Njemačke, Poljske, Slovačke, Austrije, Slovenije, Mađarske, Češke, BiH i Italije.
Izvješće o turističkom prometu za područje Grada Nina sastavlja se na temelju statističkih podataka koje evidentiraju Turistička zajednica Grada Nina i Turistička zajednica mjesta Zaton. Budući da se Kamp Zaton i Zaton Holiday Resort nalaze na prostoru dvaju turističkih mjesta, prema dogovoru se turistički promet dijeli po pola na dva mjesta, a objedinjeno se iskazuje za područje Grada Nina.
Povećanje turističkog prometa u europsku destinaciju izvrsnosti brand koji Nin nosi već pet godina utječe na povećanje turističkog prometa u privatnom smještaju. Tome pridonose i strateški razvoj manifestacija koje svoje ishodište pronalaze u bogatoj prirodnoj i kulturnoj baštini, a koje su po svojim osobitostima jedinstvene u Zadarskoj županiji pa čak i u Hrvatskoj. Sustavna promidžba kroz nekoliko vrsta kanala, od čega se sve više koristi on-line oglašavanje, te distribucija vijesti preko društvenih mreža (facebook, linkedin i dr.) povećava vidljivost kraljevskog grada Nina na europskom prostoru, pa stoga turistički promet očekivano raste. Zapravo spoj jedinstvene prirodne i kulturne baštine u Ninskoj laguni sa svojim turističkim prednostima: pješčane plaže, blato, sol, starogradska jezgra na otočiću, NATURA 2000 staništa sa rijetkim i endemičnim biljkama te bogatim ptičjim svijetom privlače ekološki orijentirane turiste, pa je za njih Nin posebno otkriće, što mnogobrojni potvrđuju svojim riječima pohvale u knjizi utisaka. Dvije nove nagrade koje je Nin dobio pridonose povećanju atrakcije. Razvoj ponude kao PPS destinacije koja se razvija u okviru programa Hrvatska 365 dana daje puno obveza turističkim radnicima Nina, ali će taj rad uroditi plodom na način da se već naredne godine može očekivati rast turističkog prometa u predsezoni i posezoni, rekla je direktorica Turističkog ureda Marija Dejanović.