ZADAR– Otvaranje ponuda za koncesiju Marine Zadar odgođeno je za ponedjeljak.
Stigle su četiri ponude, a peta nije stigla poštom. Ponuditelj ima dokaz da je poslao pa moramo počekati, kazala nam je Renata Ivanović, glasnogovornica Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture.
Iako ponude po natječaju, koji je trajao mjesec dana nisu otvarane, neslužbeno smo doznali kako ih je dostavio ACI, Dogus grupa, Hrvoje Panjol Tuflija iz Velog Iža, tvrtka Signum marina koja je vlasnik Olive marine u Sutomišćici, a čija je ponuda izgubljena, te Tankerkomerc.
No, Tankerkomerc koji je izgradio prvu zadarsku marinu, umjesto ponude uložio je protest zbog nezakonitog natječaja.
U prilog tome je rješenje Upravnog suda u Splitu kojim se traži da se taj natječaj stavi van snage dok se ne završi postupak u kojem Tankerkomerc dokazuje valjanost konverzije prava korištenja pomorskog dobra. Uz njihovo rješenje i Državno odvjetništvo RH dostavilo je mišljenje MPPI, po kojem je natječaj za kojeg je Vlada donijela odluku, provodi protuzakonito.
Upravni sud je ovih dana reagirao i po dodjeli koncesije za Dubrovnik, koja je također ispala nezakonita.
Pašaliću, inače vlasniku marine Frapa u Rogoznici, nedavno je izdana lokacijska dozvolu iako se znala da se vodi postupak na Upravnom sudu, piše Slobodna Dalmacija.
Pašalić je pobijedio na natječaju raspisanom 2012., a nakon što mu je Vlada RH dodijelila koncesiju žalili su se Luka Dubrovnik i “Atlantska plovidba”.
ZADAR– Otvaranje ponuda za koncesiju Marine Zadar odgođeno je za ponedjeljak.
Stigle su četiri ponude, a peta nije stigla poštom. Ponuditelj ima dokaz da je poslao pa moramo počekati, kazala nam je Renata Ivanović, glasnogovornica Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture.
Iako ponude po natječaju, koji je trajao mjesec dana nisu otvarane, neslužbeno smo doznali kako ih je dostavio ACI, Dogus grupa, Hrvoje Panjol Tuflija iz Velog Iža, tvrtka Signum marina koja je vlasnik Olive marine u Sutomišćici, a čija je ponuda izgubljena, te Tankerkomerc.
No, Tankerkomerc koji je izgradio prvu zadarsku marinu, umjesto ponude uložio je protest zbog nezakonitog natječaja.
U prilog tome je rješenje Upravnog suda u Splitu kojim se traži da se taj natječaj stavi van snage dok se ne završi postupak u kojem Tankerkomerc dokazuje valjanost konverzije prava korištenja pomorskog dobra. Uz njihovo rješenje i Državno odvjetništvo RH dostavilo je mišljenje MPPI, po kojem je natječaj za kojeg je Vlada donijela odluku, provodi protuzakonito.
Upravni sud je ovih dana reagirao i po dodjeli koncesije za Dubrovnik, koja je također ispala nezakonita.
Pašaliću, inače vlasniku marine Frapa u Rogoznici, nedavno je izdana lokacijska dozvolu iako se znala da se vodi postupak na Upravnom sudu, piše Slobodna Dalmacija.
Pašalić je pobijedio na natječaju raspisanom 2012., a nakon što mu je Vlada RH dodijelila koncesiju žalili su se Luka Dubrovnik i “Atlantska plovidba”.