ZADAR– Želimo sjesti za zajednički stol kako bi se nagodili s Državom u skladu s važećim zakonskim propisima, poručio je Roberto Motušić, direktor Tankerkomerca na sve navode koje je povodom natječaja za koncesiju Marine Zadar za Zadarski list iznio resorni ministar Siniša Hajdaš Dončić.
Ministara je ustvrdio kako je Tankerkomerc cijelo vrijeme nezakonito u posjedu Marine Zadar te dviju zgrada koje bi se trebale prenijeti Državi. Hajdaš Dončić tvrdi kako će budući koncesionar trebati i preuzeti 170 zaposlenika Tankerkomerca.
Međutim, niti Tankerkomerc ima 170 radnika, niti je taj uvjet naveden u natječaju koji je otvoren do 28. rujna.
Tankerkomerc zapošljava 117 radnika, a za samu marinu potrebno je najviše 30-tak ljudi koje bi taj novi koncesionar mogao zaposliti, napominje Motušić.
Tankerkomerc ustraje u tom da njima treba pripasti koncesija koja je povezana i s predstečajnom nagodbom kojom dirigira Država. Tankerkomerc je još 1996. godine tražio konverziju tadašnjeg vlasništva na pomorskom dobru u koncesiju.
Ali događaju se paradoksalne stvari koje imaju svoju pravnu genezu. Pa je tako na zahtjev Tankerkomerca, upućenog u svibnju ove godine, da im se dodijeli koncesija Ministarstvo pomorstva 25. srpnja donijelo rješenje kojim se to odbija, a 10. srpnja Vlada je donijela odluku o natječaju za koncesiju.
Tankerkomerc je tek 6. kolovoza dobio negativno rješenje u kojem se kaže kako nisu dostavili studiju opravdanosti i dali iskaz sukladan Fondu za privatizaciju koji je odavno ugašen. Pravna služba Tankerkomerca će napraviti uvid u spis i poduzeti sve pravne radnje po takvom rješenju, najavio je Motušić koji ističe kako on djeluju na osnovu dokumentacije koju posjeduje kao novi čelni čovjek te tvrtke.
Ministar Hajdaš Dončić izjavio je kako je Država preko DORH-a podnijela zahtjev za predaju posjeda Marine Zadar. Taj je zahtjev preko DORH-a upućen 8. srpnja ove godine. Zakonski rok je tri mjeseca. Odgovor na taj zahtjev koji se marina i dvije građevine, od kojih jednu Hajdaš Dončić, naziva kockarnicom, doista nije teško pogoditi. Ali i to je zakonska procedura nakon koje kreće tužba i pravna bitka. Zato je poziv na razumno rješenje jedino moguće rješenje.
Premda je s druge strane stola politika koja je na kocku stavila sudbinu Tankerkomerca.