Zakon o predstečajnim nagodbama koji je za svog mandata donio sada već bivši ministar financija Slavko Linić trebao je pomoći tvrtkama koje su se zbog globalne krize našle u financijskim problemima da opstanu i sačuvaju radna mjesta. U praksi se, međutim, u brojnim slučajevima pokazalo kako je slovo na papiru jedno, a provedba i realizacija nešto sasvim drugo. Najnoviji slučaj vezan je uz zadarsku tvrtku Tankerkomerc.
Iako je ovoj tvrtki sa 117 zaposlenika odobren plan predstečajne nagodbe, Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture raspisalo je natječaj za koncesioniaranje luke nautičkog turizma Marina Zadar koja je obuhvaćena Tankerkomercovim predstečajnim planom, a rok podnošenja ponuda teče do 28. rujna.
Iz uprave Tankerkomerca su, naime, nakon prihvaćanja plana predstečajne nagodbe u više navrata tražili sastanak predstavnika svih relevantnih čimbenika, odnosno predstavnika triju ministarstava – pomorstva, rada i gospodarstva, ali ni do danas do tog sastanka nije došlo. Štoviše, neki od adresanata, kako doznajemo od direktora Tankerkomerca Roberta Motušića, nikada ništa nije niti odgovoreno.
– Neprihvatljivo je da svi relevantni tvrde kako je sve u redu, a sudski postupci još traju. Sad se traži koncesionar za marinu kao da Tankerkomerca nikada nije bilo. Nećemo se predati, poduzet ćemo sve moguće radnje, a bit će i nekih akcija koje će mnoge iznenaditi, najavljuje Motušić podsjećajući kako zakon o koncesioniranju predviđa i povlačenje natječaja ako za to postoje opravdani uvjeti.