Tijekom akcije „Reci DA!” tvrtka P&G će donirati jednu kunu za svaki kupljeni proizvod s oznakom P&G u bilo kojoj trgovini Lidla u Hrvatskoj. Akcija prikupljanja će trajati od travnja do kraja lipnja 2014. godine.
„Tvrtka Lidl Hrvatska podupire društveno odgovorne inicijative i često sudjeluje u humanitarnim projektima. Djeci sa sindromom Down i njihovim obiteljima kroz akciju „Reci DA!”nastojat ćemo omogućiti suvremenije metode učenja koje su se pokazale kao učinkovite i korisne. Nadamo se da će naš čin dodatno senzibilizirati javnost na potrebe osoba sa sindromom Down koji unatoč svim preprekama ne skidaju osmijeh s lica”, izjavila je Lana Jugo, voditeljica odnosa s javnošću u tvrtki Lidl Hrvatska.
U dogovoru s predstavnicima Hrvatske zajednice za sindrom Down novčana sredstva prikupljena u akciji „Reci DA!” bit će utrošena u nabavu tableta s dostupnim aplikacijama za rad s djecom i programskog paketa Boardmaker. Roditeljima i stručnjacima je od velike pomoći programski paket Boardmarker putem kojeg djeca mogu proširiti svoj rječnik i svladati komunikacijske te matematičke vještine potrebne za daljnje učenje.
„Naša djeca se vesele novim izazovima i sretni smo što ćemo im ovim putem omogućiti bolje uvjete učenja. Na području Zadra imamo više od 30-tero djece sa sindromom Down i želja nam je približiti se onome što se za djecu sa sindromom Down poduzima u drugim europskim zemljama. Upravo će nam humanitarna kampanja „Reci DA!” omogućiti suvremene metode kojima i težimo”, izjavila je Suzana Periša, predsjednica Udruge Zadar 21.
Kampanju podupire i poznati dječji pisac i novinar Mladen Kušec koji je sudjelovao u radu s djecom te koji je već razgovarao s njima za popularnu radijsku emisiju „Bijela vrana”, a svoje istoimene knjige će podijeliti djeci sa sindromom Down diljem Hrvatske.
„Kažem DA jer svojim sudjelovanjem želim kroz priče, kroz susrete s djecom s Down sindromom, kroz radijske emisije barem odškrinuti vrata koja će nam pomoći da se svi bolje osjećamo i razumijemo. Da družeći se otkrijemo jedni drugima tko smo i kakav je svijet u kojem živimo”, rekao je dječji pisac Mladen Kušec.
Kampanja „Reci DA!” trajat će od 28. travnja do kraja lipnja 2014. godine. U spomenutom periodu će u trgovačkom lancu Lidl Hrvatska proizvodi tvrtke Procter&Gamble biti posebno istaknuti kako bi se kupcima dodatno skrenula pozornost na plemenite ciljeve u čijem će ostvarivanju i oni moći sudjelovati.