Prometni stručnjaci potvrdili su kako četverotračno semaforizirano raskrižje na Žmirićima bolje rješenje nego dvostruku rotor, rečeno je na današnjoj ponovljenoj raspravi za Detaljni plan uređenja Žmirića.
Tako je odgovoreno i dogradonačelniku Zvonimiru Vrančiću koji se na prvoj javnoj raspravi također zalagao za kružni tok kao efikasnije rješenje za ljetnu gužvu na tom trgovačko- turističkom dijelu grada.
– Prijedlog prometnog rješenja poslali smo prometnim stručnjacima (Promet projekt i Prometni odjel Građevinskog fakulteta u Zagrebu) koji rade i reviziju naše prometne studije. Oni su putem kompjutorske simulacije utvrdili kako je ovakvo rješenje pogođeno za promet raskrižja od 30 tisuća vozila na dan, pojasnio je zamjenik pročelnika Matko Segarić.
Jedna od sudionica jučerašnje rasprave iznijela je informaciju kako je nakon prva javne rasprava objavljeno da se dvotračni rotor u Puli pokazao kao crna točka. Pokazalo je to i iskustvo zagrebačkog rotora.
Stoga izrađivači plana iz D&Z stoga nisu imali puno posla u predstavljanju izmjena tog plana kojeg će financirati Hrvatske ceste. Ta će tvrtka biti i investitor zahvata do kojeg bi moglo doći već krajem ove godine na osnovu usvojenih izmjena DPU Žmirića. Istina nakon što je državna cesta prema Ninu i Viru ne tako davno rekonstruirana ona bi u dužini od 680 metara dobila još dvije trake, kao i završni dio Ulice Hrvatskog sabora (zadarska zaobilaznica). Posljednjih 150 metara te dvije trake bi imale lijevo skretanje kroz raskrižje Žmirići prema zaobilaznici. Na toj trasi predviđena su još dva manja semaforizirana raskrižja – jedan je za buduće sjedište Elektre, a drugo će biti ulaz za trgovačku zonu Žmirići.