Nakon Beča, Brna, Ljubljane, Bruxellesa i Münchena, virski turistički proizvod s marketinškom sintagmom „Otok s dva lica” – odnosno kao „Ostrov dvou tváří” na češkom – predstavio se 21. veljače na „Holiday World” međunarodnom sajmu u Pragu, najznačajnijem sajmu putovanja ne samo u Češkoj, već i u cijeloj centralnoj Europi. Uz gledanje promidžbenog filma i nastup klape „Vir” u prepunoj dvorani jednog od izložbenih paviljona, te u prisustvu veleposlanice Republike Hrvatske u Češkoj Republici Ines Troha Brdar i direktora Ureda Hrvatske turističke zajednice u Pragu Klaudia Stojnića, otok Vir su turističkim i razvojnim projektima Općine Vir i općinskog poduzeća „Vir turizam” prezentirali načelnik Općine Vir Kristijan Kapović i direktor poduzeća Zdenko Mičić.
Načelnik Kapović istaknuo je kako češki turisti s pravom Jadranskom more smatraju i svojim – češkim morem, te da očekuje još veći broj Čeha na Jadranu i otoku Viru. Brojne češke novinare zanimalo je i značenje toponima Vir, kao i postojanje pješčanih plaža na otoku, pa je Kapović slikovito opisao ljepote plaža koje s jedne strane gledaju na planinu Velebit, dok se s druge strane naslanjaju na brojne pješčane uvale.
O razvojnim projektima Općine Vir i poduzeća „Vir turizam” govorio je direktor Mičić naglasivši posjetiteljima prezentacije brojne atrakcije manifestacije „Virsko ljeto”, sportski turizam, razvojne projekte te bogatu gastronomsku, ugostiteljsku i turističku ponudu poduzeća „Vir turizam”.
Kao domaćini prezentacije, Virani su za sve goste osigurali okrjepu i osvježenje uz tople napitke, alkoholna i bezalkoholna pića te više vrsta canapéa i ribljih specijaliteta. Pored službene prezentacije, klapa „Vir” zapjevala je uz centralni štand Hrvatske turističke zajednice unutar glavnog paviljona praškog turističkog sajma.
Uz Kapovića i Mičića, službeni Vir predstavljao je i predsjednik Općinskog vijeća Miroslav Glavan, dok je direktoru Stojniću asistirala djelatnica HTZ-a Natali Munitić.
Za predstavljanjem otoka Vira u glavnog gradu Češke vladao je veliki interes čeških tour operatora, turističkih agencija, vodiča i predstavnika općih i turističkih medija, pa je prezentacijska dvorana bila premala da bi udobno smjestila sve zainteresirane. Češke medije predstavljali su Zuzana Hubinková iz „Jednote”, Jan Drexler iz češkog izdanja „The Economist”, Milena Blažková iz „Media In”, freelancer Jana Vlková, Simona Svojšová iz „COT mêdia”, Miroslav Navara iz medijske kuće „CTP”, Jana Nováková iz „Sprintera” te nagrađivani češki televizijski novinar František Karvanek. Prezentacija virskog turizma privukla je i brojne turističke vodiče, tour operatore i agente: došle su Jana Krásná i Helena Melicharová iz agencije „Prŭvodce”, Lenka Hudcová, Vladimira Kacerovská, Dana Soukalová, Ludmila Brychová i Jana Krumlová iz „Campanatour”, potom predstavnik agencije „Futura Tour”, Miroslav Hýsek iz „Travel Tišnov”, Jitka Qualizzova za tour operatora „Nev Dama” iz grupe „Fischer”, Ivana Nožičková, Jana Dvoranová i Helena Vachová za tour operatora „Čedok”, Alexandra Šavarská i Karel Korda za „Agentura K”, predstavnik „Orex Travel” agencije, Jana Votrubcová iz turističke agencije „Chorvatsko-levně”, Sylvie Laštuvková za tour operatora „101 CK Zemek”, Libor Šugárek za „Vítkovice Tour”, Viktor Klimek za „Kompas”, Jaroslav Medek za „Mediteran Travel” te predstavnica tour operatora „Venezia Tour”.
Posjet međunarodnom turističkom sajmu u Pragu Virani su iskoristili i za razgledavanje prelijepe češke metropole te posjet kultnoj pivnici „U Fleků” gdje je 1911. godine osnovan HNK „Hajduk” iz Splita. Od 1499. godine kada je otvorena, pivnica „U Fleků” nalazi se na adresi Křemencova 11, a u Dalmaciji i Hrvatskoj postala je poznata kada su u njoj splitski studenti Fabjan Kaliterna, Lucijan Stella, Ivan Šakić, Vjekoslav Ivanišević te Vladimir Šore došli na ideju osnivanja nogometnog kluba u Splitu nakon što su odgledali praški derbi „Sparte” i „Slavije”.