U posljednje je vrijeme vrlo aktualno pitanje isplati li se po rabljeno vozilo ići izvan Hrvatske ili ne. Godina će završiti s manje od 30 tisuća prodanih automobila (2008. prodano je 80 tisuća). Isplati li se doista kupiti vozilo vani?Od 1. srpnja u Hrvatskoj vrijede nova pravila prilikom uvoza automobila. Trošarine na nove i rabljene automobile konačno su izjednačene, što svakako pogoduje kupcima. Osnovicu za oporezivanje određuje Centar za vozila Hrvatske. Za automobil vrijednosti do 100.000 kuna porez iznosi jedan posto, odnosno tisuću kuna, a do 150 tisuća dva posto, a u trošarinu ulaze još i obračuni prema emisiji CO2, piše Glas Istre.
Vani se još isplati kupovati, ali do sada omiljene limuzine srednje klase iz “njemačkog svetog trojstva” – Audi A4, BMW serije 3 i Mercedesu C klase, više nisu isplative.
No, čak i da je računica povoljna, a u Njemačkoj je zasigurno moguće naći “mercedes” povoljnije nego na precijenjenom domaćem tržištu, valja imati na umu da je riječ o automobilima s uglavnom velikim brojem prijeđenih kilometara i vrlo skupim dijelovima.
Najsigurnije je potražiti dvije-tri godine star automobil, snage do 120 KS, s najviše 60 tisuća prijeđenih kilometara i servisnom knjižicom, a kojeg prodaju ovlašteni trgovci, nipošto fizičke osobe koje u oglasnicima nude više vozila.