Kako bi naveli građane da kupe i ono što im ne treba, trgovci pribjegavaju mnogobrojnim trikovima kojima kupce dovode u zabludu da će uštedjeti novac.
Jedna od takvih trgovačkih obmana je i prodaja pakiranja od dva ili više istih artikala po takozvanoj “super cijeni, koja se od cijene isto toliko zasebno kupljenih proizvoda gotovo ne razlikuje.
Na sličan način trgovci i proizvođači obmanjuju kupce proizvodima na kojima stoji “20 posto gratis”, a čija cijena nije ista kao na proizvodu bez tih 20 posto.
Obmanjivanje kupaca
Na ovakvim akcijama nerijetko nema nikakve uštede, ali to potrošač shvati kasno, ili ne shvati uopće.
“Pored proizvoda koji je na akciji mora stajati i prijašnja cijena, kao bi potrošači znali kolika im je ušteda. Bombastičnim natpisima “super cijena”, “veliko sniženje” i slično trgovci obmanjuju kupce koji pomisle da stvarno plaćaju manje”, objasnio je za Blic Petar Bogosavljević iz Pokreta potrošača Srbije.