U Ulici Mihovila Klaića 4 uređena je nova trgovina na mjestu prodaje sladoleda. Za taj prostor od 30 kvadrata s početnom cijenom od 17 eura za m2 u travnju su licitirale dvije firme za koje smo pogrešno prenijeli s otvaranja ponuda da su zagrebačke.
Bellezza Cosmetics koja je ponudila 18, 01 euro po metru četvornom je iz Srbije, točnije sjedište ima u Kraljevu, dok je Dufilm Promocija iz Zagreba ali je vlasnik i direktor iz Splita. Oni su dali ponudu na 20, 51 eura i dobili zakup na 5 godina s namjenom trgovine kozmetičkim i toaletnim proizvodima.
I dok se Bellezza Cosmetics d.o.o.bavi prodajom i distribucijom profesionalnog materijala i opreme za kozmetičke i frizerske salone, Dufilm Promocija uopće nema kozmetiku u registriranim djelatnostima usluga uz proizvodnja nakita, imitacije nakita, suvenira i ukrasnih predmeta.
Iako je to kap u moru sadržaja koji se sezonski prodaju u gradskim prostorima, jednoj Zadranki s Poluotoka je prekipjelo.
Ona je uputila otvoreno pismo Odjelu za gospodarenje gradskom imovinom i proslijedio ga javnosti.
„Naime na samom otvaranju ponuda u kojem sam i sama sudjelovala, u ulici Mihe Klaića je ponuđen poslovni prostor i kao namjenu je imao isključivo trgovina na malo sa kozmetičkim i toaletnim proizvodima.
Strpljivo sam čekala rasplet tog javnog natječaja i otvaranje ponuda, nakon toga sam strpljivo čekala i otvaranje novog dućana a da nije pizza cut, suvenirnica ili sladoled kad na kraju se otvorio DUCK SHOP, patkice????
Stvarno ne razumijem dokle više ćemo biti taoci privatnika koji misle odnosno mogu raditi šta ih je volja i to Vama ispred očiju.
Kakva je to poruka građanima?
Staviti dva uvozna sapuna i patkice iz Kine? Zar je to kozmetički i toaletni proizvod?? Dajte molim vas.
Dokle više??? Počela sam mrziti svoj grad radi vaših odluka i držanja stava kao da je to sve normalno.
Ja vas ovim putem molim da izađete na teren i da se počnete baviti sa svim problemima koje imate u odjelu za upravljanje gradskom imovinom, imovinom svih građana, da otvorite Pandorinu kutiju bezobzira tko se nalazi u istim prostorima, bila to firma ili osoba. Pa je li vi u gradskoj upravi mislite da smo mi običan puk toliko maloumni da nismo u stanju vidjeti šta se dešava po gradu.
Ako je namjena toaletni i kozmetički proizvod onda treba biti 100 % kozmetika a ne “Patke”, napisala je naša sugrađanka čemu dodajemo da na Poluotoku nema niti jedne specijalizirane trgovine za kozmetiku osim L`Occitane.
Oni su godinama na Trgu u prostoru za koji je zagrebačka tvrtka svojedobno izlicitirali najskuplji zakup kvadrata u vlasništvu Grada Zadra.