Hrvatska naftna kompanija Ina od ove godine više ne skladišti svoje derivate u skladišnim prostorima Tankerkomerca u Gaženici.
– Ina želi zahvaliti kompaniji Tankerkomerc iz Zadra za dugogodišnju suradnju u području skladištenja Ininih derivata. S obzirom da lokalna potražnja za derivatima nije u porastu, a ugovor s Tankerkomercom istekao, naši potrošači se mogu osloniti na sigurnu i pouzdanu opskrbu iz obližnjih obalnih skladišta, javili su iz Sektora korporativnih komunikacija Ine. Neslužbeno doznajemo kako odlazak Ine i zatvaranje njenog skladišta u Zadru neće značiti poteškoće u opskrbi korisnika jer će se oni moći opskrbljivati preko drugih skladišta na obali, konkretno iz onoga u Solinu. Svi Inini zaposlenici koji su radili na tom skladištu raspoređeni su na druga radna mjesta.
Boris Jurić, generalni direktor Tankerkomerca, nije nam mogao komentirati ovu informaciju. Na pitanje imaju li možda neke druge zainteresirane tvrtke koje bi skladištile svoje derivate u terminalima, rekao je da su to povjerljivi poslovni podaci koje ne bi htio komentirati.
– Iako je Ina otišla, naš terminal nije prazan. Naime, dvije trećine, odnosno oko 40.000 kubnih metara bilo je iznajmljeno Ini, dok je 21.000 kubnih metara iznajmljeno HEP-u za skladištenje mazuta. Trenutačno smo u pregovorima s nekim tvrtkama oko iznajmljivanja preostalih terminala, rekao je Marko Jurin, djelatnik Tankerkomerca.
Inače, prema onome što smo našli na internetskim stranicama Tankerkomerca terminal se sastoji od 13 bazena ukupnog kapaciteta od 62.500 metara kubičnih. Svi rezervoari su građeni na betonskoj podlozi i bočnim ležištima u armiranom betonu i preko pumpne stanice spojeni su s vagonpunilištem, autopunilištem i petrolejskim gatom. Terminal je izgrađen 1976. godine na vlastitom zemljištu površine 60.000 metara četvornih. Preko terminala se moglo manipulirati raznim robama od kojih su sljedeće važnije: naftni derivati, aromati, polurafinirana jestiva ulja i bazna mineralna ulja raznih gradacija.