Turistička zajednica Zadarske županije pripremila je odlazak na niz sajmova i prezentacija u idućoj godini, a taj, za sada još uvijek privremeni, plan još mora potvrditi Vijeće Turističke zajednice županije koje će se sastati vjerojatno početkom prosinca.
Radi se o vrlo opsežnoj promociji Zadarske županije, samostalno, ili u suradnji s drugim županijskim turističkim zajednicama, ili krovnom Hrvatskom turističkom zajednicom, kojom bi se zadarska regija predstavila na ukupno 17 sajmova i 9 prezentacija širom Europe. Izaslanstvo TZ-a Zadarske županije već početkom iduće godine nastupa kao suizlagač u Utrechtu na Općem turističkom sajmu “Vakantiebeurs”, s naglaskom na kampiranju, zajedno s Top kamping udrugom, kampom Šimuni i kampom Zaton, a cilj je pridobiti posjetitelje za dolazak u zadarsku regiju.
U Bernu na sajmu “Ferien” nastupa kao suizlagač na štandu HTZ-a s ostale tri dalmatinske turističke zajednice, a nakon toga i u Stuttgartu na sajmu “CMT”, opet s naglaskom na kampiranje. U Brnu na sajmu “Regiontour” Zadrani nastupaju na štandu Južnomoravske regije kao nosilac, a u Genevi na sajmu “Vacances” nastupaju kao suizlagači.
U planu je londonski “Destinations” u veljači, opći turistički sajam za široku publiku kao i “Reisezeit” u Hannoveru, također zajednički nastup s ostale 3 dalmatinske županije.
Nosilac projekta je TZ Šibensko-kninske županije. Potom slijedi Lyon “Mahana”, pa Amesterdam “Fiets en Wandelboeurs”, specijalizirani sajam za aktivni (outdoor) turizam, zajedno s tri dalmatinske turističke zajednice i TZ Ličko-senjske županije koja je i nositelj izlaganja, zatim zagrebački “Crotour” i predstavljanje domaćih destinacija, agencija i turoperatora, “Travel Expo” u Pečuhu, “Mondo Vacanze” u Padovi, specijalizirani sajam za kamping, “Gitando” u Vicenzi, u sklopu štanda TOP Kamping udruge, te kampova Zaton, Soline i Bluesun, “Vinitaly” u Veroni, specijalizirani sajam za agroturizam, vino i ulje, Barcelona “SITC”, Parma “Salone del Camper” i Paestum “BMDTA” u studenomu 2013. godine, specijalizirani sajam za Arheologiju.
Dalmacija u Rimu U Rimu (Galleria A. Sordi) u svibnju 2013. godine dogovorena je zajednička prezentacija Dalmacije u Rimu koju zajednički pripremaju turističke zajednice Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije uz sudjelovanje ispostave predstavništva HTZ-a iz Milana.
Prezentacija je zamišljena u zatvorenom prostoru trgovačkog centra u središtu Rima kroz koje dnevno prolazi veliki broj kupaca i posjetitelja. Cilj je projekta približiti sve prednosti naše regije talijanskim gostima. Zbog izrazitog značenja skandinavskog tržišta (velikog broja aviolinija) za zadarsku regiju, u planu je predstavljanje u robnim kućama u Stockholmu i Helsinkiju, zajedno s tri dalmatinske turističke zajednice i TZ-om Ličko-senjske županije, a nositelj je TZ Splitsko-dalmatinske županije.
U Bruxellesu se održava Gare Centrale, a odlike tog road-showa su izrazito velika frekvencija ljudi na kolodvoru, te veliki interes zbog avioprijevoznika Ryanair koji ima izravnu vezu sa zračnom lukom Zadar. U Budimpešti na Nagyvascarczarnok Zadar se predstavlja uz klapu i maraskino coctail show na najvećoj mađarskoj tržnici, a u Bratislavi je planirana prezentacija uz pjesme tamburaša, degustaciju i podjelu prospekata.
Na proljeće slijede promocije Wroclaw – Krakow – Katowice, Bologna – Venecija, Ljubljana – Maribor, te Graz, promocija u restaurantu „Kreuzwirth” kroz gastro-tjedan uz klapsku glazbu i dalmatinsku kuhinju te podjelu prospekata. Turistička zajednica Zadarske županije šalje 2 kuhara, a sudjeluju i TZ Šibensko-kninske i TZ Splitsko-dalmatinske županije.
– Ovo je realan plan i mislim da ćemo ga u cijelosti realizirati kroz 2013. godinu. osim toga, on je dio našeg opetarivnog master plana za iduću godinu, mi smo njega znači planirali i ciljali točno određena tržišta koja su nama zanimljiva. Na dosta sajmova pojavljujemo se s drugim turističkim zajednicama i HTZ-om, a na nekim koja su nama posebno zanimljiva smo nositelji predstavljanja. Pri tome smo se svi skupa držali načela ekonomičnosti zbog uštede troškova, tako da postignemo što veći marketinški učinak – kazao je direktor Ureda TZ Zadarske županije Ivo Dunatov.