Nakon lanjskih ugovora s APZ inženjeringom i Hostingom, projekt RTC Nin je u fazi u kojoj arhitekti nakon dobivenog zadatka rade na rješenjima, Hosting sa suradicima osmišljava funkcionalni i sadržajni koncpet naselja, a s Ninom se koordiniraju infrastrukturni zahvati kako bi objekt od 754 ležaja s visoke četiri zvjezdice do 2009. godine bio izgrađen i proradio.
Prošle godine Tankerska plovidba je kupila trgovačko društvo Rekreacijsko turistički centar Nin d.o.o. (RTC Nin) koje je radilo na turističkom projektu na lokaciji uz Kraljičnu plažu u Ninu površine 14 hektara, najavljivano i kao prvi greenfield projekt u ovdašnji turizam. O tome što se u međuvremenu događalo informaciju daje dr. Petar Kragić, član uprave Tankerske plovidbe.
– Napravljen je koncept projekta, dovršen je projektni zadatak za arhitekte koji sada rade na arhitektonskim rješenjima, navodi.
Koncept odmarališta (resorta) temelji se na potrebi suvremenog čovjeka da posveti vrijeme samom sebi radi duhovne i fizičke obnove, kazuje Kragić, a to određuje i sadržaje. Odmaralište će imati programe zaštite zdravlja, wellnessa, plažnog turizma, obiteljskog turizma, kongresnog turizma, korporativnog turizma, programe prirode i avanture ,te programe hobija.
Kapacitet 754 ležaja
U okviru projekta izgradit će se hotelski kapacitet od 303 sobe i 40 turističkih apartmana kvalitete četiri zvjezdice visokog ranga, ukupnih kapaciteta 754 kreveta.
– Filozofija wellness resorta Nin se stvara na tjelesno relaksirajućoj i duhovno bogatoj ponudi koja se temelji na prirodnim i kulturnim resursima okruženja kao što su more s pješčanom plažom, ninski peloid prirodnog izvora, zdrava prirodna klima, bogata povijest grada Nina i grada Zadra i parkovi prirode u širem okruženju. Na toj filozofiji i resursima formiraju se turistički proizvodi i programi resorta namijenjeni opuštenom, zdravom i duhovno bogatom doživljaju gostiju.
Bogatstvo sadržaja
Sadržaji, koji će biti formirani tom filozofijom u okviru resorta su wellness centar s ponudom masaža, sauna, beauty programa i unutrašnjih i vanjskih bazena s morskom i slatkom vodom, medicinski centar sa specijaliziranom ponudom programa talasoterapija, klimatoloških terapija i balneo-terapija, konferencijsko-banketni i priredbeni centar, veći broj specijaliziranih ugostiteljskih lokala i trgovina, programi sporta i rekreacije i uređena plaža. Svi ti programi će zajedno s ponudom izleta do okolnih atrakcija te vezivanjem za povijesne atrakcije grada Nina formirati jedinstvenu ponudu resorta.
Investitor je povjerio formiranje stručnih podloga i aktivnosti vođenja projekta tvrtki Hosting d.o.o., a projektiranje izvodi projektantska organizacija APZ inženjering d.d. iz Zagreba s kojima su već u 2006. godini bili potpisani ugovori, dok je investitor formirao i svoj stručni tim za praćenje i usmjeravanje projekta. Faza projektiranja, nakon potvrde projektnog zadatka počela je u prosincu 2006. godine, a planira se da će glavni projekt biti zaključen do ljeta 2007. godine kako bi već do kraja 2007. godine investitor mogao dobiti građevinsku dozvolu i početi s prvim radovima.
Zapošljavanje 250 radnika
Otvaranje wellness resorta Nin, koji će zapošljavati okvirno 250 radnika, očekuje se prema planovima u 2009. godini.
– Ovi rokovi su usklađeni s dovršavanjem potrebe komunalne infrastrukture na području grada Nina. Ako bude išlo sve prema očekivanjima poklopit će se dovršenje hotela s dovršenjem cijele potrebne infrastrukture, ističe Kragić.
RTC Nin posebno računa na sinergiju s gradom Ninom.
Nin ima velike ambicije da uređenjem jezgre grada, plaža, turističkim programima i manifestacijama temeljenim na slavnoj prošlosti napravi brand. U tome će projekt na Kraljičinoj plaži pomoći Ninu, kao što će brand grada Nina pomoći hotelu u marketinškoj promociji i ostvarenju vrhunskog turističkog doživljaja njegovih gostiju.
Također se ima na pameti poruka američkih marketinških stručnjaka Kotlera i Kellera koji kažu da poduzeće mora biti uspješnije od takmaca u stvaranju, pružanju i komuniciranju superiorne vrijednosti za potrošače na tržištima koje je odabralo kao svoj cilj.
Namjera je RTC Nin stvoriti inovativan i jedinstven turistički proizvod koji će imati veliku vrijednost za goste. Identificirana su područja na kojima novi proizvod može biti bolji i drukčiji od takmaca.