ZADAR – Najviše problema potrošačima prave davatelji usluga, razni mobilni operateri, nagradne igre, velike trgovačke kuće, centri, trgovine i javni davatelji usluga. Nije problem samo u tim velikim kućama, već i u pojedincima koji tamo rade; oni su ti koji ne rade dobro i prave probleme sebi, firmama u kojima rade i potrošačima. Oni bi trebali raditi bolje i pridržavati se pravila struke, istaknuo je predsjednik udruge "Zadarski potrošač" Zoran Knežević.
Zorana Kneževića i predsjednicu zadarske Udruge za zaštitu prava pacijenata dr. Dubravku Finka su, u povodu obilježavanja Svjetskog dana potrošača, primili župan Stipe Zrilić i zamjenik župana dr. Josip Miletić. Miletić je do preuzimanja dužnosti zamjenika župana i sam bio aktivan u Zadarskom potrošaču, a danas ima funkciju počasnog člana.
Knežević je napomenuo kako u "Potrošaču" nisu zadovoljni sastavom novog Nacionalnog vijeća za zaštitu potrošača.
– Od 24 člana Vijeća samo se dvojica iz redova potrošačkih udruga. Time smo zakinuti i tražit ćemo da se to promijeni i bude barem kao u prošlom sazivu kada smo imali trećinu članova, pojasnio je.
Dr. Dubravka Finka je istaknula kako Udruga za zaštitu prava pacijenata još uvijek nema prostor u kojem bi djelovala, pa niti mogućnost zaposliti osobu koja bi odgovarala na upite pacijenata koji se žale na povredu svojih prava.
– Četiri i pol milijuna ljudi koji su potencijalni pacijenti ovise o ovakvim udrugama koje su njihovi glasnogovornici, istaknula je dr. Finka dodajući kako je njezina želja od zadarske bolnice napraviti bolnicu – prijatelja pacijenata.