DŽAKARTA – Službenici u nekoliko četvrti Džakarte primorani su voziti se biciklima na posao u borbi s onečišćenjem, priopćeno je iz gradskog izvora.
“Obavezno je. Bicikl je dobro sredstvo u borbi protiv globalnog zatopljenja ali i promicanja zdravog života”, objasnio je Ahmad Sotar, glasnogovornik četvrti Južne Džakarte koja pokriva zonu od 145 km2 i 2,5 milijuna stanovnika.
Mjera, koja je na snazi od utorka, ne zabranjuje dužnosnicima da na posao dođu automobilom ali kad stignu na radno mjesto moraju spremiti ključeve i izvaditi bicikl.
Ta je odluka iznenadila s obzirom da se radi o jednom od najzagađenijih i najprometnijih gradova na svijetu gdje je vožnja biciklom opasna i ne preporuča se za zdravlje. Do nje dolazi u punom jeku sezone kiša koje redovito poplavljuju brojne ulice Džakarte.
DŽAKARTA – Službenici u nekoliko četvrti Džakarte primorani su voziti se biciklima na posao u borbi s onečišćenjem, priopćeno je iz gradskog izvora.
“Obavezno je. Bicikl je dobro sredstvo u borbi protiv globalnog zatopljenja ali i promicanja zdravog života”, objasnio je Ahmad Sotar, glasnogovornik četvrti Južne Džakarte koja pokriva zonu od 145 km2 i 2,5 milijuna stanovnika.
Mjera, koja je na snazi od utorka, ne zabranjuje dužnosnicima da na posao dođu automobilom ali kad stignu na radno mjesto moraju spremiti ključeve i izvaditi bicikl.
Ta je odluka iznenadila s obzirom da se radi o jednom od najzagađenijih i najprometnijih gradova na svijetu gdje je vožnja biciklom opasna i ne preporuča se za zdravlje. Do nje dolazi u punom jeku sezone kiša koje redovito poplavljuju brojne ulice Džakarte.