ZADAR – Brodari kojima je povjereno privremeno održavanje javnog prometa tijekom rekonstrukcije mosta Ždrelac doista nemaju sreće, pa se havarija dogodila i vlasniku broda “Mec”, kojemu je slomljena osovina.
Iako je vlasnik broda Boris Čikarela iz Ždrelca vješt i iskusan pomorac, u “manovri” se osovina koja spaja motor i propeler zakačila na kamen i puknula. Vlasnik je odmah “Mec” prebacio u Betinu na remont, te angažirao zamjenski brod iz Vrgade koji vozi na liniji Ždrelac – Ždrelašćica.
Brod “Angelina” i dalje u ime zadarskog Mankula održava liniju Zadar – Ždrelac, nakon što je Lučka kapetanija nakon nečije prijave isključila brod “Zlatni žal” iz plovidbe jer nije imao plovidbenu dozvolu za zimske uvjete.
Prije te prijave vlasnik broda naručio je klima-uređaje koji su ugrađeni u salon broda, te su Registru brodova uputili zahtjev za izdavanje nove dozvole. Brod “Viking”, koji je dobio tu liniju na natječaju Agencije za obalni linijski promet, i dalje je privezan na gatu u Zadru, gdje čeka na glavu motora teškog pet tona koja stiže iz Poljske.
Prije havarije motora, koja se dogodila dan uoči preuzimanja novog posla, “Viking” je bio na remontu u Šibeniku. Iako se brodari unatoč svim havarijama trude putnicima s otoka Pašmana biti na usluzi, pa “Mec” vozi i mimo dnevnog reda, kao i autobusi Liburnije, boduli i dalje “brontulaju”.
Neki od njih zovu novinare, opsjedaju Općinu Pašman, zivkaju i Ministarstvo mora.
– Dnevno imaju sedam izravnih veza iz Ždrelca u Zadar, 13 linija do Ždrelašćice, 16 veza iz Preka i 12 iz Tkona – ustvrdio je županijski pročelnik Jerolim Uroda.