ZADAR – U nizu loših vijesti i najava evo jedne koja ulijeva optimizam. Danas u razgled hrvatske turističke ponude dolazi 105 njemačkih „decison makera” koji će boraviti 7 dana na Jadranu. U tom će razdoblju upoznati hrvatsku turističku ponudu te prirodnu i kulturnu baštinu, a po povratku prenijeti svoje dojmove na njemačko tržište.
Kako se sljedeća turistička sezona najavljuje kao krizna, tako su pojačane i aktivnosti turoperatora oko njene pripreme. Jedan od najvećih njemačkih autobuserskih turoperatora Behringer Touristik iz Giessena, čiji je direktor Konrad Behringer na čelu Njemačke udruge autobusera (RDA), okupio je preko stotinu njemačkih „decison makera” sa namjerom da im predstavi Hrvatsku kao turističku destinaciju. Studijsku grupu sačinjavaju subagenti, vlasnici specijaliziranih agencija, novinari uglednog Busblickpunkta, Eurobusa, Huss Verlaga, Omnibusrevuea. Oni će tijekom ovog tjedna boraviti u Zagrebu, Zadru, Šibeniku, Trogiru, Splitu i Dubrovniku, a u sklopu posjeta bit će im predstavljena turistička ponuda te prirodna i kulturna baština.
Kako bi dojam naše turističe ponude bio vrhunski, pobrinuo se Uniline, pulski turoperator specijaliziran za incoming turizam. Kako naglašava Boris Žgomba, direktor Unilinea i član Upravnog odbora UHPA-e, “sljedeća godina najavljuje se kao krizna, a obaveza nas turoperatora je da djelujemo proaktivno. Zato kao odgovor na krizu, u suradnji sa našim dugogodišnjim poslovnim partnerom Behringer Touristikom, dovodimo 105 njemačkih „decison makera”. O značaju ove inicijative govori i činjenica da njemačke autobuserske agencije ostvaruju najveći broj organiziranih turističkih dolazaka u Hrvatsku i to upravo u razdoblju predsezone i postsezone tj. kada su našem turizmu najpotrebniji. Uniline je jedan od vodećih hrvatskih turoperatora koji se ističe po broju organiziranih dolazaka, a tu poziciju namjerava zadržati i ove godine usprkos krizi.”
Ova inicijativa od posebnog značaja za hrvatski turizam organizirana je upravo tjedan dana prije sajma ITB u Berlinu, najveće svjetske turističke burze, nakon koje će biti moguće predvidjeti i prve rezultate za predstojeću turističku sezonu.
ZADAR – U nizu loših vijesti i najava evo jedne koja ulijeva optimizam. Danas u razgled hrvatske turističke ponude dolazi 105 njemačkih „decison makera” koji će boraviti 7 dana na Jadranu. U tom će razdoblju upoznati hrvatsku turističku ponudu te prirodnu i kulturnu baštinu, a po povratku prenijeti svoje dojmove na njemačko tržište.
Kako se sljedeća turistička sezona najavljuje kao krizna, tako su pojačane i aktivnosti turoperatora oko njene pripreme. Jedan od najvećih njemačkih autobuserskih turoperatora Behringer Touristik iz Giessena, čiji je direktor Konrad Behringer na čelu Njemačke udruge autobusera (RDA), okupio je preko stotinu njemačkih „decison makera” sa namjerom da im predstavi Hrvatsku kao turističku destinaciju. Studijsku grupu sačinjavaju subagenti, vlasnici specijaliziranih agencija, novinari uglednog Busblickpunkta, Eurobusa, Huss Verlaga, Omnibusrevuea. Oni će tijekom ovog tjedna boraviti u Zagrebu, Zadru, Šibeniku, Trogiru, Splitu i Dubrovniku, a u sklopu posjeta bit će im predstavljena turistička ponuda te prirodna i kulturna baština.
Kako bi dojam naše turističe ponude bio vrhunski, pobrinuo se Uniline, pulski turoperator specijaliziran za incoming turizam. Kako naglašava Boris Žgomba, direktor Unilinea i član Upravnog odbora UHPA-e, “sljedeća godina najavljuje se kao krizna, a obaveza nas turoperatora je da djelujemo proaktivno. Zato kao odgovor na krizu, u suradnji sa našim dugogodišnjim poslovnim partnerom Behringer Touristikom, dovodimo 105 njemačkih „decison makera”. O značaju ove inicijative govori i činjenica da njemačke autobuserske agencije ostvaruju najveći broj organiziranih turističkih dolazaka u Hrvatsku i to upravo u razdoblju predsezone i postsezone tj. kada su našem turizmu najpotrebniji. Uniline je jedan od vodećih hrvatskih turoperatora koji se ističe po broju organiziranih dolazaka, a tu poziciju namjerava zadržati i ove godine usprkos krizi.”
Ova inicijativa od posebnog značaja za hrvatski turizam organizirana je upravo tjedan dana prije sajma ITB u Berlinu, najveće svjetske turističke burze, nakon koje će biti moguće predvidjeti i prve rezultate za predstojeću turističku sezonu.