ZAGREB – Zahvaljujući izvrsnim poslovnim rezultatima, te liderskoj poziciji u stvaranju zdrave dječje obuće, brand FRODDO nagrađen je Superbrands statusom 2009.
Status Superbrands dobivaju najuglednije robne marke koje svojim korisnicima pružaju znatne prednosti u odnosu na konkurenciju, kao što su prepoznatljivost, kvaliteta, te pouzdanost.
Viječe sastavljeno od priznatih stručnjaka smjestilo je brand FRODDO među stotinjak hrvatskih vodećih brandova, koji su odabrani između 1000 finalista.
– Uvrštavanjem među najjače tržišne marke u Hrvatskoj, potvrdili smo snagu i prepoznatljivost robne marke FRODDO među Superbrands stručnim vijećem, sastavljenim od 65 cijenjenih marketinških i poslovnih stručnjaka, te isto tako među 20 000 potrošača, koji su putem interneta mogli svoje glasove dati omiljenim robnim markama, poručuju iz Frodda.
Superbrands status se u Hrvatskoj dodjeljuje 4. puta, dok u svijetu ova nagrada postoji već 15 godina i to u više od 80 zemalja.